Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sweetsox

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 07:40

gaat dan heel goed zeg, ik ga vandaag mijn afspraak afzeggen. een omdat ik volgens mijn man een longontsteking heb. En dat ik nog niet genoeg ben afgevallen. Daarnaast zit ik te denken om naar een prive klikiek te gaan. omdat ze hier zeiden dat ze alleen op verwijsbrief deden. Heb ik ook wel maar dan nog, vanwege prive dingen moet ik de operatie uitstellen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:52

Blijft die verwijsbrief niet staan?

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 14:41

geen idee was al te laat dus ga morgen maar gewoon. En dan hoor ik het wel. Wil ook van de pijn af. Maar goed we gaan maar gewoon en dan zie ik wel wat ik hoor van hem of haar.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:06

Ben toch wel benieuwd hoe het morgen gaat en welk besluit je neemt .

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 06:18

Succes vandaag sweetsox ...

Vannacht het ik voor het eerst zonder de steunende BH geslapen .
Heerlijk was dat ... *\o/*

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 07:22

ben ik ook benieuwd naar, zeker omdat mijn paard het gisteren nodig vond om op mijn voet te staan. Pijn in mijn pootje ze zeggen dat er een foto van moet laten maken

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:05

Ben vanmorgen geweest. Ik denk niet dat ik goedgekeurd word vanwege mijn gewicht. De chirurg is er van overtuigd dat ik het nodig heb en dat als ik die paar kilo wat ik te zwaar ben afval het zeker vergoed krijg. ga er van uit dat ik over een paar maanden terug moet komen als ik de 7 kilo afgevallen ben dan krijg ik het wel vergoed.

dus zal in elk geval dit jaar zijn dat ik weer geopereerd word.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:06

Vraagje aan anderen,
Nu bijna 6 maanden geleden geopereerd maar heb nog een klein plekje waar af en toe een korstje op komt. Geen bloed of vocht maar alleen dat korstje. Plekje is ook beetje 'ingedeukt' maar t is echt miniem :') is t normaal := ?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:54

Is het een plek waar veel spanning op staat? Zoals het "drielandenpunt"? :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:06

Klein Stukje onder mn tepel :') staat idd veel spanning op :j

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 05:45

@ Sweetsox ..plan van aanpak afvallen dus .
7 kg valt nog best mee toch ? Zou mooi zijn als het dit jaar nog gebeurd .

@ Celiien Bij mij is de operatie pas 3 weken geleden , kan je dus niet echt
ervarings tips geven .

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 07:23

Weet het zelf niet meer. maar op die punten staat wel veel spanning. heeft misschien tijd nodig. Je borsten vormen nog.
Ik heb besloten dat ik pas in de winter wil laten opereren vanwege mijn vakantie wil niet het risico nemen dat ik dan daar naar het ziekenhuis moet.

ben al 15 kilo vorig jaar kwijt geraakt. Neem de tijd ervoor zodat het er af blijft.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:28

Die laatste 7 kg gaan dan ook nog wel lukken sweetsox :j
Gewoon je eet patroon wat bijstellen .

Hier nog 1 weekje , dan mag ik mijn eerste nieuwe BH gaan shoppen . *\o/*

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:17

Leuk ditano! Heerlijk vond ik dat! Koop er niet gelijk 10, je borsten veranderen nog van vorm de eerste maanden!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:31

En uiteindelijk ook nog van grootte bij de meeste mensen. Ik ben gegaan naar 85D en heb nu vaak 80E of 85E. Of DD als ze dat hebben. :)

Ik had ook wondjes die niet dicht wilden gaan, maar dat was niet zo lang na de operatie. Ik kreeg toen de tip van gaasjes met flink wat vaseline en dan 2x per dag douchen. Maar als er nog steeds (alweer?) wondjes zitten zo lang na de operatie, is het misschien een idee om bij de huisarts (of de assistente, als die zelf spreekuur doet) even te laten checken. :)

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 00:53

Ja die 7 kilo kom vanzelf wel als je even de knop omgaat.
ik zit nu even in een roller coaster, heb een paardje die ik ooit gekocht had op een keuring gezien, ze is kampioen geworden in het verleden en toen was ze al afgekeurd vanwege artrose wat al flink gevorderd was. Tot mijn verbazing is ze gewoon doorverkocht aan onschuldige mensen die dat totaal niet wisten. Nu wel en ik hoop dat ze echt die mensen even behoorlijk op hun plaats zetten. Ik ga dan ook even morgen in mijn archief zoeken naar de foto's van haar. Maar ze is e ht een schoonheid en zo lief. Ik schrok zo erg had een enorme klik met haar om haar opeens te zien.

ik denk dat ik heel even goed alles op een rijtje moet zetten. Heb heftige weken achter de rug.

als wondjes niet dichtgaan moet daar iets aan gedaan worden.
persoonlijk wil ik perce een c cup, dus die garantie wil ik gewoon hebben.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 01:13

Het is geen wondje, eerder een plek waar niks uitkomt maar een licht 'velletje' op komt. Valt er af tijdens t wassen/douchen en volgende ochtend zit t er weer op :+ !

En sweetsox ze kunnen geen garantie geven voor een cup :n
Ligt geheel aan hoeveel klieren er in je borst zitten ;) (oid)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 09:24

@Li_lee_yang ; Thanks voor je tip , ik hoorde idd al dat de borsten nog erg kunnen veranderen .
Maar die eerste bh is toch wel een mijlpaal ....volgende week zaterdag ga ik dat doen .

Dat "deukje" met "velletje" zal dan denk ik toch betekenen dat het nog niet helemaal van
binnenuit geheeld is Celiien :j
Links onder de tepel ook op dat drie punt heb ik ook nog een korstje zitten .
Verder ziet het er heel goed uit , ben 2 X per dag met een serum aan het masseren .

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 11:05

Mijn vorige operatie was een grote cup c dit keer word dat weer zo. In elk geval vier cuppen kleiner

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:14

Ik snap het wel sweetsox, maar de plastisch chirurg kan geen garantie geven van een cup. Als je die garantie wil hebben voor je de operatie in gaat, dan kan je lang zoeken naar een chirurg die jou die garantie gaat geven. Want als een chirurg een garantie geeft, en het is iets kleiner of groter geworden, dan heeft die chirurg een probleem.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:54

@sweetsox; er is geen pc die je een garantie kan geven qua cupmaat..
Ik wilde graag een grote C/kleine D en dat zou kunnen volgens de pc maar uiteindelijk was het toch een 75e en nu 3 jaar later zit ik tussen 75e en 75 F in.
Altijd nog 3 cupmaten kleiner als voor de bvk dus ik klaag verder niet :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:13

Ik ben van een G naar een C gegaan, maar dat is puur toeval. Eerst een B toen ging het uitzakken zegmaar :+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:54

Ja het groeit praktisch altijd nog weer een cupmaat.

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 06:59

over het aangroeien dat is door mijn zwangerschappen. Daarvoor bleef het gewoon een grote c. Zij had het ook over een cup c maat dus daar ga ik van uit. Op dit moment wil ik gewoon minimaal 3 cup maten naar beneden want ik heb behoorlijk veel last er van.

Bij mij is het pas gaan groeien door de hormonen. Dit keer een stuk ouder, je weet het maar nooit. ik zou niet akkoord gaan met een e cup. Heb te veel last en moet daarom echt een stuk kleiner kan niet het risico nemen omdat een derde keer niet goedgekeurd word waarschijnlijk.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:34

Sweetsox, volgens mij snap je het niet helemaal. Als het niet kleiner kán dan een e-cup, kan t niet. Zaken in t verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Oftewel je borsten kunnen zodanig veranderen dat een C cup gewoon niet (meer) mogelijk is.. En als jij meer melkklieren hebt gekregen dan borstweefsel.. En let's be honest t verschil tussen C en D is echt niet zo groot, en vergeet je eigen omtrek en breedte van je borsten niet ;)