Wbt wandelen op crocs. Als ik maar een klein rondje doe loop ik ook vaak op teen slippers. Als ik echt ga klimmen of ver lopen niet maar gewoon vlakke grond is dan geen probleem hoor.
Ik dacht heel stom dat ik gewoon alles kon doen. Blijkt dat ondanks ik weinig pijn heb/had een operatie met volledige narcose toch best een aanslag op mijn lichaam. Ik heb dus te veel gedaan gisteren erg moe en verhoging. Vandaag dus rustig aan en een klein rondje gelopen rond de silo’s en waar straks de nieuwe schuur komt.
Lekker rondje Jojoleine. Leuk dat je je moeder nog trof.
Mooi rondje lizard. Weer leuk vastgelegd de flora en fauna.
Heerlijk even op de sup boedjang. Kan me voorstellen dat ook dar warm was.
Toch nog even een lekker rondje Wortel. Heeft wel even tijd nodig om weer helemaal fit te zijn.
Ik was gisteren ook paardrijden. Paarden waren ook gewoon vlot. Het zweet druppelde onder m'n cap vandaan. Vanmorgen was het een stuk aangenamer buiten. Erg mooie ochtend weer. Die ga ik weer missen straks als het weer lang donker is.
Lekker rondje Jojoleine. Leuk dat je je moeder nog trof.
Mooi rondje lizard. Weer leuk vastgelegd de flora en fauna.
Heerlijk even op de sup boedjang. Kan me voorstellen dat ook dar warm was.
Toch nog even een lekker rondje Wortel. Heeft wel even tijd nodig om weer helemaal fit te zijn.
Ik was gisteren ook paardrijden. Paarden waren ook gewoon vlot. Het zweet druppelde onder m'n cap vandaan. Vanmorgen was het een stuk aangenamer buiten. Erg mooie ochtend weer. Die ga ik weer missen straks als het weer lang donker is.
Mooi met de zon en een beetje nevel Faringo Nog maar even niet aan de donkere ochtenden denken… Grappig dat de paarden er ondanks de warmte zo fris bijliepen
Mooie zonsopgangen hierboven. En herkenbare gronden van Wortel.
Ik heb de hele afgelopen week niet bewogen, zelfs geen honden uitgelaten, en ik moest er echt uit vandaag. Ben naar het Mastbos gereden en daar was het mooi. Heb een rondje van 9km hardgelopen, maar heel hard ging dat niet, want ik stopte steeds voor foto's
Mooi Goof. Ik zou ook steeds stoppen voor foto’s. Waar in Australie ben jij geweest?
boedjang
Geplaatst: 29-08-24 23:10
Goof dat schiet niet op he hardlopen en foto's maken haha. Wel leuk voor ons. Faringo heel mooi de mist foto's. Was ook t eerste wat ik uit m'n raam zag vanmorgen Na t werk met lil weer stukje duin in. Moesten snel door naar de paarden dus kort rondje geworden
Laatste ochtendrondje deze werkweek, de lucht was erg mooi. Morgen lekker een dagje paardrijden.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-08-24 08:20
Faringo mooi. Hier is het grijs.
Goof lekker gelopen. Wel geschoten maar niet opgeschoten
Ik heb gisteravond nog gelopen. Had gehoopt op wat reeën maar heb er alleen 1 weg horen schieten door het hoge gras. Ik kon hem niet zien. Heb wel een levende hazelworm gezien. En leuke kleine vogeltjes. Oa kuifmezen en goudhaantjes. Dat was boffen want het is nu heel moeilijk om vogels te spotten in het bos.