Freekieee schreef:Via mp een jurkje gekocht voor bruiloft. Kostte 7.50,- voor dat geld wil ik nog wel kijken of ik het iets vind. Had eigenlijk een jurkje gezien bij Seraphine. Maar 125 euro voor een jurkje die ik 1 x draag vind ik erg zonde.
Wanneer is die bruiloft en welke maat heb je? Ik heb van het weekend nog heel veel bruiloft gerei in een doos gestopt voor de kringloop maar nog niet weg gebracht 
Seraphine vind ik wel een fijn merk, maar best wel aan de prijs, zeker voor iets wat je misschien maar één keer gaat dragen.
Freekieee schreef:Ik heb soms hele erge steken krampen van onder. Komt dit jullie ook bekend voor?
Alsof er een mes in je poenie zit
Volgens mij zijn dit geen oefen weeën / harde buiken maar die heb ik ook nauwelijks moet ik zeggen. Ik dacht eerst dat die steken door mijn cerclage kwamen maar die is er nu dus uit en ik heb het nog af en toe.
Charlotte446 schreef:Vanmorgen weer een controle gehad en alles was weer goed. De baby was weer lekker aan het draaien tijdens de echo, zoals elke keer nog het geval was. De verloskundige zij dat hij rustiger kan worden als hij straks minder ruimte heeft maar ik hou mijn hart vast

Die van ons is al gemeten op bijna 2 kilo en die trappelt er echt nog lustig op los
Ik hoor overigens wel vaker dat ze rustiger worden naarmate je meer naar het einde gaat.
Melanie_D schreef:Hier een goede dag gehad. Naar de fysio geweest voor de bekkenpijn die ik met name 's nachts had. Ze heeft wat losgewerkt (auw!) en ik kon het verschil meteen voelen. Ook wat oefeningen voor thuis meegekregen en dan zou het beter moeten gaan. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat, maar ik heb goede hoop!
Hopelijk blijft het nu beter! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de fysio voor hetzelfde. De bekkenbodem fysio waar ik eerder geweest ben heeft een wachtlijst van 3 maanden dus ik denk dat ik ook maar meteen een afspraak maak voor na de bevalling. Ik heb nu een andere, maar vind ik ook wel prima. Hoop gewoon op wat tips & tricks.
HappyBuddha schreef:Ik heb vandaag een rotdag achter de rug. Eind van de ochtend moest ik plassen, eenmaal op de wc kreeg ik het gevoel dat ik heel erg ongesteld werd en was er overal bloed met stolsels. Na deze “plas” was t ergste voorbij maar met afvegen etc was er ook nog wel bloed. Kon gelukkig meteen bij de verloskundige terecht, die heeft meteen een echo gemaakt en met het kindje en het vruchtwater was gelukkig alles goed. Ben wel meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar ook weer echo’s gehad, ook daarop was niks geks te zien.
Daarna een eendenbek onderzoek gehad wat ik echt super naar vond. Er zijn allerlei onderzoeken/uitstrijkjes gedaan, hiervan krijg ik pas over 1 a 2 weken uitslag. Dus tot die tijd nog in onzekerheid zitten….
Aan de andere kant ben ik natuurlijk wel heel blij dat t met de kleine goed gaat

Jeetje wat ontzettend schrikken zelf. Hopelijk hoor je toch snel iets (ik vind 1-2 weken overigens wel heel erg lang) en blijft het vanaf nu gewoon rustig.
Ballard_L schreef:Ik was de voeten van mijn paard aan het wassen en hij ging opeens in zijn touw staan. Compleet in paniek begon hij te steigeren. Hij raakte me op mijn been en in mijn gezicht en ben even buiten bewustzijn geweest. Toen naar de dokter, vanuit daar naar ziekenhuis en toen bleek mijn jukbeen gebroken. Ben gelijk geopereerd en heb een nachtje ziekenhuis gehad. Gelukkig is met baby alles goed en hebben ze voor de zekerheid nog even een echo gemaakt. Verder voel ik niet zo veel in mijn gezicht, wat chill is want dan voel ik ook geen pijn

Dan zit een ongeluk echt in een klein hoekje. Gelukkig 'valt het mee' en gaat met de kleine alles goed. Hopelijk ben je zelf ook snel weer de oude.
Gnome schreef:Hebben jullie ook zulke druktemakers?
https://files.fm/u/sfxdsbbh3
Haha ja! Maar ik weet niet hoe ik hier een filmpje op krijg 
linda2008 schreef:UK_eef schreef:Over de kraamzorg. Hier hebben we ook al een brief gehad. Wij zitten bij een vrij groot kraamzorgbureau wat een aantal woonplaatsen onder zijn hoede heeft hier. Als het in de zomer druk is met bevallingen/kraamzorg, schakelen ze over op max. 3 uur per dag. Gewoon omdat ze het anders personeelstechnisch niet rond kunnen krijgen.
Wij duimen dat alle andere zwangeren pas weken eerder of later bevallen dan ik, haha.

Vind het eerlijk gezegd best wel een egoïstische opmerking

Het zou juist prettig zijn als ze dat overal doen en iedereen max 3 uur per dag kraamzorg krijgt, maar dan wel iedereen geholpen kan worden. Nu krijgen sommige 8u per dag en andere niks....
Nou ja ik zou me eerlijk gezegd best wel genaaid voelen als ik 3 uur zorg krijg terwijl ik me heb aangemeld met een amper droge zwangerschapstest terwijl anderen veel later waren. Ik zou het wel prima vinden om een paar uur gekort te worden, maar om dan maar alles over één kam te scheren daar zou ik wel moeite mee hebben
Er zijn natuurlijk gevallen dat mensen bijvoorbeeld verhuizen en daar mag best een uitzondering voor gemaakt worden, maar er zijn ook gewoon mensen die laks zijn. Ik heb weinig zin om daar voor op te draaien
Charlotte446 schreef:Mijn opa is gisteravond overleden. Het is heel rustig gegaan, zijn ademhaling werd steeds oppervlakkiger en is op een gegeven moment gestopt. Er was familie bij, dus dat is een hele fijne gedachte. Zo bizar op dit te typen maar oma (zijn vrouw) heeft gisteren goed nieuws gekregen, de chemo lijkt aan te slaan. Ik heb gisteren de rouwkaart gemaakt, die had ik vorig jaar ook voor mijn vader gemaakt. Ik vind het fijn om zo een steentje bij te dragen

Heel veel sterkte met het verlies van je opa