Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Jeetje wat duurt dat lang JoanneFrustrerend. En heel erg balen dat je mogelijk je baan ook nog kwijtraakt
![]()
Ik heb zo'n spierpijn, kan wel jankenIn spieren in m'n lijf waarvan ik niet wist dat ik ze had, haha.
Zertab schreef:Jeetje 10kg in twee maanden!? Let je op dat het geen jojo wordt?
Maar wel echt super knap!
BarbaraNova schreef:ik moet er ook echt weer aan maar heb totaal geen motivatie, hoe houden jullie het vol? Gebruiken jullie supplementen of shakes of iets?
BarbaraNova schreef:Moet ook zeggen dat het als het mooier weer is, ik makkelijker salades enz eet, ik ben nu wel echt van de prakkies...verder eet ik niet vreemd of ongezond, maar gaat gewoon niets af. Dus moet echt weer aan de crackers en zooi, t is inderdaad een knop...dus ik lees maar weer mee, hopelijk beetje op gang te komen. Respect voor jullie!
BarbaraNova schreef:Heb vier paarden en doe alles in mijn up dus heb best wel mijn beweging maar is niet echt cardio als in afstanden lopen of fietsen ofzo, dat wil ik wel weer meer gaan doen met wat mooier weer. Maar ben toch altijd in de winter wat minder, zou graag winterslaap uitvoeren zeg maar pfff...
Joanne1987, 6 x per week, wauw, echt sportschool?