Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:[ [url=m/JksAE9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn plan. Eerder 40/35/25, maar daar had ik best moeite om aan de eiwitten te komen. Nu iets meer KH, maar dan wel veel volkoren / havermout / groente en fruit en dergelijke. In een smoothie gooi ik wel vaak wat eiwit poeder. Moet zeggen dat er tegenwoordig steeds meer goede vega producten zijn met kwalitatief goed en redelijk veel eiwit.
Meer vet vind mijn lijf geen goed idee.
Vulina schreef:Ik heb er geen moeite mee. Eet dus geen aardappelen en brood en alles wat er op lijkt..
Sonja_vR schreef:Gaucho, hij moet ook nog plantaardig zijn![]()
Dat maakt het wat lastiger
Veel plantaardige shakes zijn wat gruizig = jakkie
En de choco van het merk wat ik heb is veel te zoet qua smaak dus vrees de vanille ook
De chai weer niet maar dat komt door de specerijen gok ik
Roosch schreef:Ik ben gefrustreerd.
Wat mijn koppie weet: meid, je komt van ver, je kunt trots zijn op wat je bereikt hebt, je bent gestopt met roken, je hebt je gebit op laten knappen, je bent zoveel kilo kwijt.
Wat mijn koppie ziet als ik in de spiegel kijk: die pens.
Waarom is dat koppie af en toe zo ingewikkeld? Diep ademhalen. Relativeren. Doorgaan.
Vandaag weer een goede dag. Braaf gegeten. Braaf gefoxied. Gewoon dapper doorgaan.
Roosch schreef:Dat is best een goeie vraag. Ik zou waarschijnlijk zeggen dat ze trots op zichzelf moet zijn omdat er al zoveel vanaf is.
En ik weet het ook echt wel. Alleen wat ik zie verschilt echt met de dag. Ik keek van de week in de spiegel en moest aan iemand in dit topic denken die blij was toen ze in de spiegel keek. Toen kon ikzelf ook gematigd blij zijn. En nu een paar dagen later is het dan zo anders.
Jongens, ik vind mezelf maar ingewikkeld af en toe. Dat jullie het maar weten.