Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:Dat is zo persoonlijk, ieder haar gaat weer lekker op wat anders. Er zit weinig op dan trial and error.
En in plaats van miniflesjes waar al wat in zit zou je ook deze kunnen overwegen. Dan zit je niet vast aan een bepaald product
https://www.bol.com/nl/nl/p/reisflesjes ... 184162846/
C_arola schreef:Wat doet een ander kapsel toch veel met de ochtendroutine merk ik. Waar ik eerder niks met mijn haar kon de dagen na het wassen. Hoef nu ik alleen maar wat leave in, water spray in mijn haar te doen, wat gel erbij en kneden.
Ik ga dit topic nog even weer helemaal naar met de producten. Misschien dat ik toch een switch daarin ga maken om mijn krullen meer te activeren.
Olympia96 schreef:C_arola schreef:Wat doet een ander kapsel toch veel met de ochtendroutine merk ik. Waar ik eerder niks met mijn haar kon de dagen na het wassen. Hoef nu ik alleen maar wat leave in, water spray in mijn haar te doen, wat gel erbij en kneden.
Ik ga dit topic nog even weer helemaal naar met de producten. Misschien dat ik toch een switch daarin ga maken om mijn krullen meer te activeren.
Wat zijn Ierse krullen en wat heeft de kapper precies gedaan?
@herfstblad: wat is er mis met Yari?
Ik heb van alles inmiddels en probeer maar wat haha.
Aantal producten van Curly Secret. Heel fijn maar best duur vind ik. Mijn leave in is van Novex Black. En heb gels van yari (snot) en de groene gel met pompje. Ook Taft nummer 8 (via kapper tip maar niet CG, wel goed). En ook shampoo en conditioner van Umberto Giannini (Kruidvat). En een foam. Dacht dat wordt helemaal niks gisteravond met die foam, maar nachtje slapen met hydrofiele handdoek toch aangenaam verrast.
Ennnnnn mn superkoop: dyson föhn. Wat een ontzettend fijn ding! Via Vinted nieuw gekocht voor €135.
Earth schreef:Ik haak ook weer eens aan om mee te kletsen.
Ik deed een tijdje op de krul knippen, maar in laagjes knippen is al bijna net zo succesvol bij mij
Het enige gekke is, dat mijn haar heel erg verschilt in krul. Aan de achterkant is het heel krullend, maar rond mijn gezicht is mijn haar bijna stijl. En krijg ik ook veel lastiger in de krulZo irritant is dat.
Earth schreef:Ik haak ook weer eens aan om mee te kletsen.
Ik deed een tijdje op de krul knippen, maar in laagjes knippen is al bijna net zo succesvol bij mij
Het enige gekke is, dat mijn haar heel erg verschilt in krul. Aan de achterkant is het heel krullend, maar rond mijn gezicht is mijn haar bijna stijl. En krijg ik ook veel lastiger in de krulZo irritant is dat.
SusanH schreef:Iemand die een goede weet voor midden Nederland? Ook liefst niet te duur. Ik vind 90 euro voor een knipbeurt met styling echt duur