amber15 schreef:dit wil ik even delen mensen! heb net bij de appie heyn Oppo ijs gehaald. Een beker met weinig koolhydraten en calorieën vergeleken met gewoon ijs. natuurlijk niet meteen iets gezonds wat je iedere dag kunt eten, maar voor af en toe is dit wel een goede optie denk ik!
Ja, die is echt lekker he! Hij is ergens in dit topic eerder genoemd en toen heb ik hem ook gehaald. Hij bevat ongeveer 375kcal per bak (van 500g) t.o.v. 1250kcal van B&J. Echt een megaverschil dus.
Had ik trouwens al gezegd dat het weer de juiste week is? Dus iedereen die wil mag zijn gewicht weer doorgeven!
- Als je van eerdere weken wat bijgeschreven wilt hebben is dat geen enkel probleem, geef dan echter wel duidelijk aan van welke week.
- wil je iets aangepast hebben of meedoen? Geef dan niet alleen je huidige gewicht door, maar ook je startgewicht (of geheim), streefgewicht (of aantal kg's dat je kwijt wilt, indien startgewicht geheim) en je startdatum.
- wil je uit het schema gehaald worden? Ook geen probleem, gewoon even een berichtje sturen.