Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Balayage heb ik al een keertje gehad en dat is voor uitgroei echt super. Maar nog geen ervaring met platinum. Wel al een paar keren een paar tinten blonder laten kleuren.
 Balayage heb ik al een keertje gehad en dat is voor uitgroei echt super. Maar nog geen ervaring met platinum. Wel al een paar keren een paar tinten blonder laten kleuren.                                                         

Ik had supergezond haar ervoor, en erna had ik een vogelnest van uitgedroogd en kapot haar waarop ik na het wassen iedere keer handenvol conditioner of haarmasker moest smeren om er met een kam door te kunnen. Het zodanig bleken verandert echt de structuur van je haar en, eerlijk gezegd, maakt het gewoon helemaal dood. En mijn hoofdhuid was helemaal kapot en uitgedroogd.
 Ik had supergezond haar ervoor, en erna had ik een vogelnest van uitgedroogd en kapot haar waarop ik na het wassen iedere keer handenvol conditioner of haarmasker moest smeren om er met een kam door te kunnen. Het zodanig bleken verandert echt de structuur van je haar en, eerlijk gezegd, maakt het gewoon helemaal dood. En mijn hoofdhuid was helemaal kapot en uitgedroogd.                                                         

Banyu schreef:Ik vind helaas de garnier honing masker niet fijn, en niet werken. We gaan maar verder zoeken!
Wil sowieso stuk(je) van me haar af lateb knippen, aangezien ik onwijs last van haar uitval heb, sochtends. Maar ook tijdens douchen! Zit zelfs na dat mn handdoeken was nog haar in.
En yes, borstel echt grondig eerst uit
Iemand tips?

ierusju schreef:Ben ik weer. Vandaag bij de kapper geweest. Een ander dan die mijn haar heeft geblondeerd.
Deze durfde het eigenlijk niet aan om mijn haar nogmaals de blonderen, want om al het rood uit mijn haar te krijgen, moet ze het best hardnekkig blonderen. Als ik het écht had gewild, had ze het wel gedaan, maar ze raadde het me wel af. Donkerbruin ging het ook niet helemaal worden, omdat je dan met een uitgroei zit die elke 2 á 3 weken gedaan moet worden. Dus is het dit geworden. Het is een donkerblonde spoeling. Uitgroei is wel permanent. Er zit nog een koper tint doorheen, waardoor mijn uitgroei niet lelijk er bij staat. Het is nu dus donkerblond met een koper waas er doorheen. Het bevalt me wel!
[ [url=m/aRytvN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1j15oM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het valt niet op, het ziet er momenteel heel natuurlijk uit dus denk dat ik deze kleur gewoon hou en alleen laagjes laat knippen.. Ik neem aan dat bruin er overheen er raar uit zal zien? Ontkleuren wil ik niet..
 Het valt niet op, het ziet er momenteel heel natuurlijk uit dus denk dat ik deze kleur gewoon hou en alleen laagjes laat knippen.. Ik neem aan dat bruin er overheen er raar uit zal zien? Ontkleuren wil ik niet.. 

) en ik weet er echt geen raad meer mee
 ) en ik weet er echt geen raad meer mee