He SV ik ben je even op instagram gaan volgen!
Iedereen die morgen in Enschede gaat lopen; succes!
Ik heb vandaag eindelijk nieuwe schoenen voor op de weg gekocht! Het is heerlijk weer dus ga ze zo direct uitproberen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Wat was het warm zeg, bij elke waterpost heb ik water over me heen gegooid en veel gedronken. Na 16km had ik toch wel erg last van de warmte, dus wat kleine stukken gewandeld. Uiteindelijk gefinisht in 2.11. Niet ontevreden gezien de temperatuur.
 . Wat was het warm zeg, bij elke waterpost heb ik water over me heen gegooid en veel gedronken. Na 16km had ik toch wel erg last van de warmte, dus wat kleine stukken gewandeld. Uiteindelijk gefinisht in 2.11. Niet ontevreden gezien de temperatuur.                                                          .
.                                                         

Verder dit weekend niet meer gelopen, maar wel 25 km paardgereden.
 Verder dit weekend niet meer gelopen, maar wel 25 km paardgereden.                                                         

) stoer om midden zomer een halve te lopen, mij te warm haha.
) stoer om midden zomer een halve te lopen, mij te warm haha.

Mooie tijd op de halve ook met deze temperaturen! Ik was blij dat ik mijn duurloop gewoon 's ochtends vroeg kon doen, toen was het nog heel comfortabel. Hoelaat begon de halve?
 Mooie tijd op de halve ook met deze temperaturen! Ik was blij dat ik mijn duurloop gewoon 's ochtends vroeg kon doen, toen was het nog heel comfortabel. Hoelaat begon de halve?
 In het begin vond ik het ook vervelend maar nu maakt het me niks meer uit, wat je zelf eigenlijk al zegt, de meesten die anderen zien hardlopen zijn alleen maar jaloers
 In het begin vond ik het ook vervelend maar nu maakt het me niks meer uit, wat je zelf eigenlijk al zegt, de meesten die anderen zien hardlopen zijn alleen maar jaloers 

.
.