Vanochtend 8 km hardgelopen en net met moeders 3 km gewandeld, naar de schaapskooi heen en weer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Johnnydepony schreef:Knap hoor dat hardlopen EW! Dat wil ik ook nog eens kunnen. Nog 5 kg en dan van het zomer stoppen met roken en kijke of het dan lukt.
EmptyWords schreef:Ik ken t gevoel Kelly
Ik heb nu gemaakt 9.30 min per km gelopen.
EmptyWords schreef:Maar wandelen is ook heel goed! Bewegen is bewegen, of je nou rent, wandelt of kruipt.
Afgelopen donderdag zat ik op m'n startgewicht....schiet lekker op
Nu een halve kilo eraf, nu volhouden!
EmptyWords schreef:Maar wandelen is ook heel goed! Bewegen is bewegen, of je nou rent, wandelt of kruipt.
Afgelopen donderdag zat ik op m'n startgewicht....schiet lekker op
Nu een halve kilo eraf, nu volhouden!
little_birdy schreef:Welkom ! Gisteren uit eten geweest en na maanden ernaar snakken een ijscoupe met caramel en slagroom genomen ,
Dat werd afgestraft met 2 uur later vreselijke diarree en nu vanochtend ook weer en de misselijkheid word net pas iets minder !
Ik kan volgens mij slecht tegen zuivel heb me nooit laten testen maar deze reactie zei genoeg![]()
Nu net 6 wasa lichtgewicht crackers op en straks medische keuring![]()
Hopen dat ik me zo beter voel na die crackers
Ik blijf gelukkig wel heel mooi op 1 gewicht zitten de afgelopen 2 weken rond de 78
Mijn doel is 75 maar heb weinig gesport dus logisch dat er niet veel afgaat
little_birdy schreef:Ik eet inderdaad wel nog gewoon kaas en smeerkaas (wel de light versies )
Maar ik heb geen idee wat ik anders op mijn cracker moet smeren eigenlijk ? Ik ben vegetariër
little_birdy schreef:Ik eet inderdaad wel nog gewoon kaas en smeerkaas (wel de light versies )
Maar ik heb geen idee wat ik anders op mijn cracker moet smeren eigenlijk ? Ik ben vegetariër