Jeetje Spicegirl, stille meelezer hier... Heel veel sterkte en kracht voor de zaterdag toegewenst! Ik wens jou toe dat je de verjaardag van je kleindochter mag meemaken!
Zaterdag..dat is een mooi doel, de verjaardag van je kleinkind. En daarna is daarna... wat een vreselijk nieuws dat je lichaam je zo in de steek laat. Eng ook. Zijn er dingen die je nog wel goed verdraagt? Of eigenlijk niks meer?
Ik vind je een topvrouw! Hoop dat je zaterdag met je kleinkind en familie mag genieten van mooi weer en een blije jarige. Ook hier brandt een kaarsje voor jou en je naasten.
Neon
Geplaatst: 11-10-17 20:43
Ik wens jou en je familie heel veel liefde en kracht toe. Op naR een mooie verjaardag zaterdag. Vanavond branden je kaarsjes hier weer
Laatst bijgewerkt door Neon op 11-10-17 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
EdkingEnzo
Geplaatst: 11-10-17 20:44
Hier ook stil.. ik vind je een doorzetter! Kaarsjes branden hier ook voor je.
Laura82
Geplaatst: 11-10-17 20:46
Jemig Spice, wat een heftig bericht weer Dat je zaterdag nog een mooi feestje mee mag maken, en hopelijk nog meer mooie dagen. Heel veel sterkte voor jou en je familie en geliefden
Wat zeg je als iemand het leven los moet laten? Even helemaal niets...
Neverland
Geplaatst: 11-10-17 21:13
Ik ben sprakeloos... Lieve spice ik wens jou en je man en iedereen om je heen heel veel sterkte toe. Ik hoop dat zaterdag een geweldig feest voor je word. Het zonnetje gaat voor jou (en je kleindochter) schijnen die dag. Geniet ervan...
Ik zal een kaarsje voor je branden.
rocymax
Geplaatst: 11-10-17 21:15
Lieve Spice, heel confronterend dit nieuws. Ik reageer nooit zoveel maar lees wel dagelijks mee. Ik hoop zo op nog een pijn en misselijk vrije dagen/tijd en wens jullie allemaal heel veel sterkte toe. Ik weet zeker dat het zaterdag een geweldig feest wordt. Ik ga weer een kaarsje voor je branden....
Suzanne F.
Geplaatst: 11-10-17 21:24
Ik lees dit topic nu pas. Wat een verschrikkelijk schrijnend verhaal en wat een dappere vrouw ben je. Diep respect voor jou en hoe je het allemaal doorstaat. Ik wens je verlichting toe en nog veel dagen waar je mag genieten van je naasten en je poezen. Je verhaal heeft diepe indruk gemaakt. Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. Ik brand in ieder geval het kaarsje waar je om vroeg.
Ik weet ook niet wat te zeggen. Wat ben jij een sterke, stoere en dappere vrouw! Heel veel sterkte voor jou en je gezin. Ik hoop dat zaterdag een hele mooie geweldige dag gaat worden en dat je nog even kunt genieten!
Hele dikke knuffel en ook hier wordt aan je gedacht.
Tilmar
Geplaatst: 11-10-17 21:37
Spicegirl, wat een bericht.... Ik heb er ook geen woorden voor anders dan dat ik aan je denk. Veel sterkte en hopelijk goede dagen tot zaterdag en nog zoveel mogelijk daarna.
MieLo
Geplaatst: 11-10-17 21:40
hier ook een stille meelezer die aan je denkt en kaarsjes aan blijft steken. Wat een zwaar kl*tenieuws zeg, ook ik heb er geen woorden voor. Ik vind je (net zoals de rest) een ontzettend krachtige en sterke vrouw! En wil jou en je familie heel veel sterkte wensen en hopen dat je zonder al teveel pijn/ misselijkheid nog even mag genieten van de tijd die je nog hebt.
RoosDeG
Geplaatst: 11-10-17 21:41
Ik lees stilletjes mee vanaf het begin.. Wat een bericht, ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Hier brand een kaarsje voor je. Heel veel sterkte voor jou en je gezin. Ook ik denk aan je..
Ik wens jullie een fijne verjaardag toe van jullie kleindochter ts. Dat moet jij gewoon meemaken!
MarliesV
Geplaatst: 11-10-17 21:58
Geen woorden wat uitdrukt hoe het binnen komt hier.. Emoties die mij overvallen.. Iemand die je niet kent maar het voelt zo oneerlijk..Dat je bijna er niet meer was.. Dat je einde snel dichterbij komt..
Hoop dat zaterdag hele fijne herinneringen gemaakt worden. Voor jou en voor de mensen die je zo lief hebben. Even een momentje genieten van wat je hebt.
Hier ook een stille meelezer, en ook ik wil je heel veel sterkte wensen, en ook de mensen om je heen. Ik hoop dat er nog wat mooie momenten komen en dat je zaterdag nog een goede dag hebt en lekker van de verjaardag kan genieten.