Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lauraaa_ schreef:Oeii russelnuwell was het zo erg?
Hier weer een lesje bp gedaan. Ging weer erg lekker. Volgende keer bij een paar oefeningen de gewichten omhoog. Zit wel een nieuwe oefening in de nieuwe bp. Opdrukken maar dan met je armen heel kort onder je lijf. Die is toch behoorlijk zwaar. Buikspieren vind ik in deze te licht helaas.
dressagelady schreef:_lauraaa_ schreef:Oeii russelnuwell was het zo erg?
Hier weer een lesje bp gedaan. Ging weer erg lekker. Volgende keer bij een paar oefeningen de gewichten omhoog. Zit wel een nieuwe oefening in de nieuwe bp. Opdrukken maar dan met je armen heel kort onder je lijf. Die is toch behoorlijk zwaar. Buikspieren vind ik in deze te licht helaas.
Tricep pushup? Die zaten ook in de vorige release toch?
_lauraaa_ schreef:Oeii russelnuwell was het zo erg?
Renee1991 schreef:Vraagje.. Ben gisteren wezen sporten (cardio en krachttraining) en ik heb nu vandaag eigenlijk wel zin om gewoon cardio te doen. Is het minder goed om m'n lichaam geen rust te geven of maakt dat niet zoveel uit? Wellicht een domme vraag, maar ik heb echt geen idee wat wijsheid is
Dreamy schreef:Stond net voor het eerst op de weegschaal sinds tijden. Kan wel janken
Dreamy schreef:Stond net voor het eerst op de weegschaal sinds tijden. Kan wel janken
RusselNuwell schreef:Het was een beetje een opeenstapeling van alles en nog wat. Ik ben tijdens mijn tentamenweek altijd heel gespannen. Toen waren gister de cijfers van mijn tentamen van dinsdag al bekend gemaakt, zag ik ineens dat ik een 1,0 zou hebben. Kon in mijn ogen echt niet kloppen, dus ik als de dood dat mijn tentamen kwijt was, omdat onze school niet de reputatie heeft om heel netjes met die dingen om te gaan. In plaats van dat ze eerst even netjes navragen of nakijken of ik aanwezig was (ik heb immers moeten tekenen dat ik aanwezig was), wordt er maar direct een 1 neergegooid. Met andere woorden, een hele boze ik.Behoorlijk wat navraag gedaan vandaag. Gelukkig wat mensen die direct erachteraan zijn gegaan. En ja hoor, tentamen bleek inderdaad nooit bij mijn docent te zijn aangekomen. Gelukkig wordt het nu wel opgelost.