[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 00:42

Eilish schreef:
Kan zij watercolour? Ik zie zo snel geen voorbeeld op haar site. Haar kleurentattoo's vind ik nogal simpel eerlijk gezegd, technisch niet zo sterk, maar dat kan aan mij liggen? En die hondenpoot met een hond erin vind ik wel leuk :)

Zij wil er juist graag mee werken. Er zijn nog meer meiden bij wie ze het gaat zetten. Ik ben dus niet de eerste.. Ik twijfel daarom nog wel een beetje....
Wat zeggen jullie? Doen, Niet doen?
Suggestie voor een betaalbare tattooshop omg utrecht/amersfoort, die watercolor doet, en maybe een oude tattoo ook met die stijl wil bewerken (hartje met watercolor)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 00:47

Ik zou persoonlijk geen tattoo willen laten zetten door iemand waarvan ik niet zeker weet of diegene er goed in is of niet. Ik zou zelf ook nooit een tattoo laten zetten door een onervaren thuisprikker... Maar weet dat er mensen zijn die erbij zweren en die niks anders meer willen. Mede door de prijs (neem aan dat je niet de volle mep hoeft neer te tellen als het voor haar de eerste keer is dat ze watercolor doet?) en omdat het minder commercieel is. Ik ga weer liever naar een grote shop die veel naamsbekendheid heeft zodat ik zeker weet dat het goed zit en een referentiekader kan opbouwen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 00:48

oi oi oi...mijn eerste staat nog niet eens en ik denk al na over een extra iets erbij of een tweede :+
De zin; ''don't cry because it's over, smile because it happened'' is mijn motto geworden en iets wat zeker ook voor de hondenpoot van toepassing zou zijn.
Afgelopen nacht is mijn ratje gestorven waarna ik de uitspraak wederom goed heb kunnen gebruiken om mijzelf kracht te geven en een glimlach te toveren.

Nu al lastig :+

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 07:02

Emmaa_ schreef:
Amen! Het is geen uitermate prettig gevoel, maar je hebt dan wel voor eeuwig iets heel moois om naar te kijken!

Ja dat is wel zo en ik ga het denk ik ook wel doen maar aangezien ik nogal te snel pijn heb ben ik er wel een beetje bang voor...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 08:36

Dare to dream is echt al vanaf dat ik engels heb (groep 7/8) al mijn motto.

Het staat in mijn ogen voor het durven dromen en vooral ook ze laten uit komen.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 10:09

ik ben toch al een hele tijd over mijn tweede tattoo aan het denken (stiekem heb ik al 2 tattoo's een hele tijd in m'n hoofd) de eerste 'Far Away' aan de binnenkant van men arm en de 2de 'Every scar has a story' de plaats ben ik nog niet zeker over. de betekenissen erachter liggen zeer diep maar zet ik hier liefst niet openbaar je mag me wel steeds een pb sturen. wat denken jullie ervan ?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 10:13

Every scar has a story is mooi ik zou hem net niet in je nek zetten als je snapt wat ik bedoel.
En anders op je sleutelbeen of pols of misschien ribben?

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 10:23

lrtj_ schreef:
Every scar has a story is mooi ik zou hem net niet in je nek zetten als je snapt wat ik bedoel.
En anders op je sleutelbeen of pols of misschien ribben?

pols vind ik zeer mooi maar denk dat de tekst net iets te lang is om hem mooi in 1 lijn erop te krijgen tenzij je hem veticaal zou zetten maar dat vind ik maar niks verder ben ik iemand die graag mijn tattoo's aanbid dus nek schouder rug zijn uitgesloten ribben en sleutelbeen vind ik dan weer heel mooi :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 10:44

Hahaha ik keek op de link over welke plekken zeer doen,en mijn tat zit op mijn kuit.
Dat moet irriterend zijn ..
Bij mij was het echt : pass out. ..
Zo zie je maar dat het bij iedereen verschilt.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 13:19

evaac schreef:
Eilish schreef:
Kan zij watercolour? Ik zie zo snel geen voorbeeld op haar site. Haar kleurentattoo's vind ik nogal simpel eerlijk gezegd, technisch niet zo sterk, maar dat kan aan mij liggen? En die hondenpoot met een hond erin vind ik wel leuk :)

Zij wil er juist graag mee werken. Er zijn nog meer meiden bij wie ze het gaat zetten. Ik ben dus niet de eerste.. Ik twijfel daarom nog wel een beetje....
Suggestie voor een betaalbare tattooshop omg utrecht/amersfoort, die watercolor doet, en maybe een oude tattoo ook met die stijl wil bewerken (hartje met watercolor)

Het staat er de rest van je leven op..
Zelf zou ik kiezen voor een duurdere artiest, met ervaring met watercolour, maar dat is persoonlijk.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 14:16

Woensdag had ik een spontane afspraak bij tattooeerder. Tattoo is wat groter uitgevallen als dat ik had verwacht. Maar hij is zo gaaf. Helaas nog niet af, dus ga nog geen foto plaatsen, die volgt als hij af is.
Heb al 2 kleine tattoo's en kan me hierbij niet herinneren dat ik er na het zetten nog pijn aan had. Beide zijn teksten en niet ingekleurd. Deze grote is dus (al grotendeels) ingekleurd. Maar heb er dus nog wel veel pijn aan, is dat normaal? Hebt hem de eerste nacht nog afgeplakt, maar vannacht niet. Maar heb hierdoor geen oog dicht gedaan. Het is verder niet rood ofzo, zitten allemaal losse vellen op. Wanneer moet de pijn weg zijn? Of is dit voor iedereen anders. Merk wel verbetering hoor.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 14:40

Waarom heb je je tatt afgeplakt je plakt een wond toch ook niet af?
Smeer je wel goed met bephantene? Die ik op mijn kuit heb heeft 2 dagen pijn gedaan maar als je hem goed smeert en schoonhoud als in geen pluisjes en haartjes is het goed en gaat de pijn zo weg.
Mijn andere 3 heb ik amper last van gehad die deden naar het zetten even pijn maar dat was die avond ook weer weg.

En vellen bedoel je dan echt je huid of van die zwarte inkt kruimels velletjes stukjes je snapt wat ik bedoel :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:39

Je plakt je tattoo af om korstvorming te voorkomen... dat maakt voor een normale wond niet uit. Daarbij weer je daarmee de bacteriƫn uit je tattoo.

Ik kreeg het advies om het 3 dagen af te plakken en er zijn meer tattooshops die dat aanhouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:40

evaac schreef:
Eilish schreef:

Niet doen, alleen iets laten zetten als je zeker weet dat de artiest dat kan. Als het fout gaat is dat doodzonde en het staat voor altijd op je lijf...

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:59

Shenna uit Tilburg is heel goed in watercolour. Zij komt op de tattoo conventie werken die in oktober gehouden wordt. Deze is in vijfhuizen. Kan je haar werk zien. www.dutchladiesconvention.com

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 23:10

Ik plakte idd af om vies worden te voorkomen. Bij mij werd dit aangeraden voor 1 nacht en met paardrijden. Het is dan ook mijn onderarm, wat nachts lastig is. Ik kan mijn arm niet goed kwijt zeg maar. Dan is afplakken toch wat fijner. Maar goed, voelt langzaamaan wel wat beter, dus zal wel zo horen denk ik. Smeer 2x daags bepanthen zalf. Zoals was aangeraden, vaker is ook niet echt nodig, want het blijft goed vet. Wat een rot zalf om te smeren, het is zo taai.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:05

Bepanthen doe ik altijd in kleine dotjes erop en dan even warm laten worden op je huid. Als je dan gaat smeren is het lekker zacht en trekt het niet zo aan je tattoo.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 16:46

Wat Gloa zegt deed ik ook.
Anders is het idd te taai om pijnloos te smeren.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:56

Dat is een goede tip, dank je.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:18

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:22

Wauw, ik vind hem echt mooi gezet! Gaaf ontwerp ook!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:26

Mooi hoor! Maar vind haar werk over het algemeen erg goed :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:29

Nice!!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:54

Mooi!