Vandaag even gaan shoppen met mama, jurkjes gepast en gekocht. Maar God, ik ga morgen echt weer aan de bak met die billen. Waar het anders gewoon netjes valt zat de boel nu tikje te strak
En je zag zelfs een paar bobbels. Die wil ik absoluut weer tot het minimum reduceren, dus dat wordt afzien en zwoegen met jillian.
moet zo veel en wil zo veel en dat gaat niet samen. 1000kcal per dag meer eten is zo veel makkelijker dan 1000kcal meer verbranden
En je hebt al zo'n knap lijntje, daar gaat dat getalletje '70' heus niets aan veranderen 
) en dan panikeer ik nu al, omdat ik vooruitgang wil en bang ben dat het morgen, of volgende week allemaal eraan zit (wat overdreven is, i know, maar relativeren is niet altijd mn beste eigenschap
) maar wordt er ook niet bij voorbaat depressief van.
(weet ik uit ervaring, ik heb eerst de shred helemaal gedaan toen de 6w6p helemaal en daarna weer een x de shred en nog wat andere workouts 
)
Top!
Maar eigenlijk alleen in het weekend als ik thuis ben. Overal kan ik gebak makkelijk afslaan (op mijn werk, op visite), maar net als vandaag dan ben ik alleen thuis en gelijk een milkareep naar binnen
(die ik eigenlijk niet had moeten kopen

Geen idee of je dat ook kan met yoghurt, fruit en een gewone staafmixer?