Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:29

Heb ik geen last mee, matje is aardig comfi en da's ook zo eentje uit foam waar op kan slapen wanneer je gaat kamperen.

Vandaag even gaan shoppen met mama, jurkjes gepast en gekocht. Maar God, ik ga morgen echt weer aan de bak met die billen. Waar het anders gewoon netjes valt zat de boel nu tikje te strak -O- En je zag zelfs een paar bobbels. Die wil ik absoluut weer tot het minimum reduceren, dus dat wordt afzien en zwoegen met jillian.

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:30

Oh jongens het gaat bij mij echt niet lekker :( moet zo veel en wil zo veel en dat gaat niet samen. 1000kcal per dag meer eten is zo veel makkelijker dan 1000kcal meer verbranden -O- stukje taart hier, deegwaren daar, snicker daar en hop daar zit je al. Morgen maar anderhalf uur hardlopen ofzo. Sinds ik zaterdag over de 70 kilo woog heb ik onbewust opgegeven ofzo.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:32

At je 1000 kcal te veel Solar? Ocharme, wat zeg je nou, niet opgeven hoor! :(:) En je hebt al zo'n knap lijntje, daar gaat dat getalletje '70' heus niets aan veranderen :(:)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:38

Ja heb deze week overal tot-volgend-jaar-feestjes, omdat ik vrijdag naar Glasgow vertrek. Dus overal lekker eten en hapjes en je kent t wel. Bijna geen tijd om re sporten ivm bezoeken, tas inpakken, tas uit pakken :')
En ik weet dat t er nu niet slecht uit ziet, ik ben blij met hoever ik nu ben, maar ik had zo graag mn doel gehaald en ik wil zo graag meer (of minder ;) ) en dan panikeer ik nu al, omdat ik vooruitgang wil en bang ben dat het morgen, of volgende week allemaal eraan zit (wat overdreven is, i know, maar relativeren is niet altijd mn beste eigenschap :') )

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:43

Herkenbaar solarpleure.. Het enige wat ik je mee kan geven is, go with the flow in deze hectische dagen en probeer 'maat te houden' (niet exensief los gaan ;-) heul herkenbaar :+ ) maar wordt er ook niet bij voorbaat depressief van.
Het is nu niet anders en als het straks weer rustig is kan je weer proberen je balans op te pakken

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:56

Ik ga helemaal mee met Sall! Misschien pakt t wel heel goed uit, en schrikt je lijf er weer even wakker van?
Je hoeft echt niet bang te zijn, zo'n weken horen er ook bij :(:) Probeer er vooral van te genieten!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 09:42

Dank jullie meiden. Dat had ik gisterenavond even nodig ^__^

Ik hoef nog maar 3 dagen 6w6p en ga dat iets anders doen. Eerste week in ieder geval killer buns, want dat kan zonder matje en gewichtjes :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 10:12

Dat loopt wel los Solar!

Ik ga ook nog maar eens BR-en, wegens gisteren geskipt...

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:03

solarpleure schreef:
Dank jullie meiden. Dat had ik gisterenavond even nodig ^__^

Ik hoef nog maar 3 dagen 6w6p en ga dat iets anders doen. Eerste week in ieder geval killer buns, want dat kan zonder matje en gewichtjes :=

Wat is 6w6p?

Voel mijn spiertjes lekker, zo meteen dag twee!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:06

6weeks sixpack een ander programma van jillian.
Zie de openingspost van dit topic.
Vergeleken met dat programma heeft de shred meer afwisseling _O- (weet ik uit ervaring, ik heb eerst de shred helemaal gedaan toen de 6w6p helemaal en daarna weer een x de shred en nog wat andere workouts :')

Succes met dag twee! Die kan je zo lekker wegstrepen!

Jessica66098

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:00

Dag 4 net gedaan van 30 day shred net achter de rug! :)
Paar stop dagen gehad omdat ik het gewoon te druk heb met school ! :(

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:20

Nou na 5 maanden meelezen toch maar eens een post van mij :)

Ben dus 5 maanden geleden super gemotiveerd begonnen met shred. Daarna de ripped en ben nu in de laatste maand van body revolution.

Hieronder de resultaten (heb trouwens de laatste pagina's niet veel updates meer gelezen??)

Taille -13
Heupen -15
Borst -6
Navel -6
Bovenbeen -11

Ben nu 3 kledingmaten kwijt en voel me superfit!
Ik eet minstens 1800-1900 cal per dag (nog nooit een dieet gehad waarbij ik dit mocht eten) en pak altijd in het weekend een dagje zondigen mee :) Dit weekend heerlijk chocolate chips cookies gekocht (de rol was ook in anderhalve dag op :P )

Waar zondigen jullie het liefste mee? Bij mij is het toch echt de chocolade...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:28

Zooo netjes hoor! :j Top!

Ik voornamelijk met koekjes/cake/Ben&Jerry ijs :9 Maar eigenlijk alleen in het weekend als ik thuis ben. Overal kan ik gebak makkelijk afslaan (op mijn werk, op visite), maar net als vandaag dan ben ik alleen thuis en gelijk een milkareep naar binnen :o (die ik eigenlijk niet had moeten kopen :+ )
Terwijl ik op mijn werk altijd heel netjes eet (ook niet te weinig) en op mijn sportavonden ook altijd heel goed. Ik ben 2 weken alleen thuis en absoluut geen kookwonder :+ Maar vandaag lekker vegaburger met krieltjes (niet teveel) en een zelfgemaakte mozarellasalade gemaakt. Was best trots op mezelf. :D

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:30

jummie Ben & Jerry :9
Ik eet heel veel kip en kalkoenfilet en dan met een lekkere salade erbij (komkommer, cherry tomaatjes, olijfje en fetakaas) als avondeten. s ochtends vooral havermout of Brinta, tussendoor fruit en hardgekookt ei en tussen de middag roggebrood met kipfilet. En elke dag een bakje kwark met honing en walnoten mmmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:31

Hier is dat gewoon fastfood: hamburger, pizza, friet, kebab... Maar tegelijk heb ik die extra Kcal ook nodig, omdat ik niet wil/mag vermageren.

Heb er helaas weer een dag met amper eten op zitten en begin het echt str*ntbeu te worden. Orthodontist heeft mijn beugel iets strakker gezet aan 1 kant + op de tand in mijn gehemelte een blokje gezet met elastiek die vastzit aan mijn beugel. Zo wordt die tand richting de uitsparing "getrokken" waar hij later zijn plekje krijgt, het gaat om een hoektand bovenaan. Gaat geen pijn doen had ie gezegd. Inderdaad, die tand doet geen pijn. Maar zou tegen de muren willen oplopen van de tandpijn met uitstraling naar onderkaak + hoofd die ik heb door die beugel wat strakker te trekken. Zit alweer hele avond aan de minute soep met beschuit, iets anders lukt nu gewoon niet. Dat wordt morgen dus weer boodschappen doen voor rijst en puree en paar dagen zachte dingen eten. En met een pijnstiller op bed.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:36

Aii pijnlijk weer zeg :\

Ojaah ik heb morgen waarschijnlijk nog stukjes gerookte kip over dus dat kan ik dan ook in een salade doen, lekker :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:42

Sporten ligt hierdoor gewoon stil. Durf het echt niet wanneer ik niet genoeg op heb, wetende dat de kg's er dan af vliegen en ik wil niet terug naar mijn "skelet-toestand" van vroeger, hoewel ik altijd gezond en normaal at (iets met snelle spijsvertering en toen erg nerveus persoon).

Baal erg echt van, want ik merk met paardrijden dat de oefeningen van 30DS echt wel verschil geven tov soepelheid en kracht, net wat ik nodig heb! Zou het zo zonde vinden dat ik dat niet kan verder zetten en zelfs zou terugvallen. En het is een jong paard, dus die heeft die steun van mijn benen nog regelmatig nodig. Dat kan ik hem niet bieden wanneer ik 2 spaghettipoten heb :+
Plus dat ik er van walg dat mijn billen op niet mooie wijze te zien zijn in een mild strakke rok, waar ik dat vroeger wel kon hebben. Om over de putjes nog maar te zwijgen.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 00:05

Wow Tango, dat is wel een super resultaat zeg! Hoop dat het bij mij ook zo goed werkt! ;)
Wat ik graag mee zondig? Heb je even?
Ik ben gek op chocolade, koekjes, snoepjes, chips, spekjes, taart, slagroom, bossche bollen, enz.enz. enz. en als ik een vreetbui heb dan kan ik zo een tas vol van dat soort dingen in huis halen en me er helemaal misselijk in eten. Gewoon, omdat ik het lekker vind, verder helemaal geen reden voor.... Ik kan ook gewoon niet stoppen als ik éénmaal begin. Een aangebroken pak van iets vind je bij ons niet, dan is het gewoon op.

Heb daarjuist dag twee van de shred gedaan, ben wel trots op mezelf want gedurende de dag kreeg ik steeds meer spierpijn maar heb het toch gewoon gedaan, ik wil dit gewoon volhouden om het echt een kans te geven. Moet mezelf nog even gaan meten want ik ben wel benieuwd wat het verschil in cm bij mij gaat zijn na dertig dagen.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 05:40

Dat niet kunnen stoppen en een hele rol koekjes opeten komt mij bekend voor HF :o
Daarom koop ik alleen op zaterdag iets "slechts"

Die spierpijn in het begin kan ik me nog herinneren... dag 2-4 waren errug, maar daarna viel het wel mee.
En als je het echt een maand elke dag doet en je eetpatroon iets aanpast, dan weet ik zeker dat je het verschil gaat zien!
Ik heb foto's gemaakt en gemeten toen ik begon, en de eerste maand was ook het grootste verschil *kijkt even terug op de meetlijst*

-7 op taille en -7 op mijn heupen.

Varakaj: niet te streng zijn voor jezelf he! Gewoon weer rustig oppakken zodra je kan. Is misschien smoothies maken iets? Ik heb zo'n magic bullet: sojamelk, fruit, honing (eventueel) en wat muesli erin en shaken maar.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 07:53

Zit klaar voor dag drie! Mijn bovenbenen zijn het ergst, die spieren zijn 20 cm korter geworden volgens mij!
Eetpatroon had ik al aangepast voordat ik hiermee begon, dus dat zit wel goed.

Vind ik idd ook erg lekker, zo'n energie smoothie 's morgens. Ik maak het met griekse yoghurt en verschillende bessensoorten met een banaan, echt heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 08:19

Mijn blender is stuk ;( Geen idee of je dat ook kan met yoghurt, fruit en een gewone staafmixer?

Ik weet van mezelf dat ik streng moet zijn, anders hou ik het niet vol. Ook al vind ik het wel erg leuk. Het loopprogramma ga ik ook weer herstarten vanaf 0, moet alleen nog even een goede looproute vinden. Ik ga het liefst door rustige baantjes maar die heb ik hier niet, en telkens 10km gaan rijden om bij vriendje in de buurt te gaan rennen is beetje gek. In het stadspark is een looptraject aangevegd, maar ik heb al verhalen gehoord over niet zo veilig (vieze mannetjes, junks, dronkaards). Met dit rotweer vertrouw ik het niet om er alleen naartoe te gaan en dat sluit het park ook uit voor de winter. Bij mooi weer is er wel veel volk ginds te vinden, dan kan je er wel relax naartoe.
Het stukje natuurgebied bij vriendje bleek ook niet zo groot, wanneer ik beetje doorloop ben ik zo rond. Het jachtpad naast de rivier leek een goede optie tot ik een paar keer zowat van mijn sokken gereden ben door wielerterroristen.

Ga vandaag weer even boodschappen doen en nog wat powerfood inslaan. Dingen die makkelijk te maken zijn, weinig tijd kosten maar waar ik wel wat mee uit de voeten kan zoals rijst, puree en eitjes. En kip en zalm als ik die aan een goede prijs kan vinden.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 08:32

Denk dat dat best lukt Varekaj.
Om wat extra goede calorieen binnen te krijgen, gooi honing en stukjes walnoot door je smoothie/kwark/yoghurt. Krijg je toch extra binnen maar op een gezonde manier! En gerookte zalm :9

Zet hem op HF! Nog 1 a 2 daagjes en dan ben je over de spierpijn (waarschijnlijk)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 08:51

Varekaj, kun je niet een vriendin meevragen om te lopen? Dan is het sowieso een stuk veiliger, ook gezelliger, en kunnen jullie elkaar oppeppen om toch te gaan als je eens een slechte dag hebt.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 08:56

Ooh wat Netjes Tango! Ga zo door *\o/*

Morgen mag ik meten en wegen (dag eerder dan normaal) en hoop dat ik iig een beetje bij mn doel zat. Nu nog even knallen en de rest van de dag gaan vliegen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 09:14

@ Tango1979: Ik eet graag vis, dat scheelt :D Honing moet ik ook zeker weer op mijn boodschappenlijstje zetten! Ga ook proberen om vaker kaas mee te nemen als beleg, dat blijft wat langer goed in de koelkast.

HF: motivatie heb ik zeker, maar ik heb dus een periode achter de rug met serieus wat tandpijn waardoor ik eerlijk gezegd geen zin heb om te eten, dus dat is er flink bij ingeschoten :o Ik eet enkel wanneer ik echt honger heb, en da's dus te weinig. Dat wil ik nu aanpakken. Ik val erg makkelijk af, altijd al gehad, maar dat is helemaal niet de bedoeling. En zonder voldoende opname van voedingsstoffen en calorieën sport ik liever niet. Alleen lopen vind ik trouwens veel leuker, verstand op 0, genieten van de omgeving en gaan met die banaan. Goed muziekje erbij, warme kleding en nadien niks zo heerlijk als een warme douche en op de bank kruipen met een gezonde snack.