Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BusyMissy schreef:Een kleine mijlpaal gisteren, ben nu op de helft van mijn lessen van Evy voor de 10km.
Gaat echt lekker. Zit nu op afstand van 8,5km. Merk dat ik met langer lopen niet zoveel extra moeite heb,
maar de intervaltraining blijft "killing". Is vooral psychisch merkte ik. Moest gister 1 minuut op m'n hardst rennen en daarna 2 minuten heel langzaam joggen, na de derde sessie was ik echt moe, dacht dat ik weer heel langzaam mocht joggen en bijkomen, maar toen zei Evy: En nu door op je eigen tempo![]()
Dat was voor mij heel zwaar, vooral tussen m'n oren...
Moonfight schreef:Merken jullie verschil kwa snelheid op zandwegen of asfalt? Loop normaal op zand maar vandaag op asfalt. Normaal heb ik ongeveer 8,5 km/u en nu 9,2 km/u. Of zou ik gewoon een goede dag gehad hebben?
BusyMissy schreef:Haha, dat had ik gister ook Horse_xx er kwamen zulke intens lelijke schoenen voorbij met het passen, dat ik echt hoopte dat die niet het beste zouden corrigeren.
Maar gelukkig viel het paar wat het beste zat wel mee. Zijn wel blits: fluoriscerend geel met donkergrijze, zilveren en paarse accenten.
Ik heb Brooks schoenen gekocht Gooya. ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt een merk te zijn dat alleen maar hardloopschoenen maakt. Ze hebben een hele speciale dempende zool (het voelt op de stenen nu net alsof ik op gras loop) en dan daarbij nog stabilisatoren die ik voor mijn voet nodig heb in de zool. ik ga ze vanavond uitproberen, ben benieuwd!