Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Ik merk wel dat kleine dingen mij opvallen die andere niet zien. Bijv gisteren in de trein, bezig met kletsen met vriendin en dan zie ik een dooie reiger in de sloot liggennagaan met wat voor tempo de trein reed, de reiger half verzopen was en dat zulke dingen mij dan opvallen... Gebeurt echt met regelmaat en vind dat best grappig lol

En die moeten verdeeld over alle dozen en dan nog heb ik er veel te veel. Kan niet bij elkaar in want dan wordt het veel te zwaar. En dan is er nog het feit dat ik hier nog anderhalve week zit en nog van alles nodig heb. Dus m'n kledingkast is nu weg, maar waar blijft al m'n kleding tot die tijd? En mijn boekenplanken zijn nu weg, maar waar laat ik dan aaallll die boeken? En nu ligt m'n bed en bureau vol met alle troep die nog geen plekje heeft, maar ik moet straks slapen, dus eerst nog een plek vinden waar ik die dingen moet laten.... En morgen moet ik bijles geven dus moet aan bureau kunnen zitten, maar dan moet ook dat nog opgeruimd...
best raar.
Mijn vriend merkt het ook, het is nu echt netjes opgeruimd en het valt mee met het kwijtraken in huis