Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:41

Hvelreki: Aah deep throat. :+: Ik heb trouwens ook Albatross, gebruikte eerst eigenlijk nooit highlighter maar nu elke dag. :))
En leuke bestelling! :)

laura123456: Volgensmij hoef je niet per se een kaartnummer in te vullen, dus kan je gewoon open laten.
Als het niet lukt heb ik volgensmij nog wel ergens een ongebruikte Sephora kaart liggen, maar ik weet niet of je die voor alle landen kan gebruiken (deze is Italiaans)? Ik denk dat je vanaf de Franse besteld?

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:57

Loose schreef:
Hvelreki: Aah deep throat. :+: Ik heb trouwens ook Albatross, gebruikte eerst eigenlijk nooit highlighter maar nu elke dag. :))
En leuke bestelling! :)

laura123456: Volgensmij hoef je niet per se een kaartnummer in te vullen, dus kan je gewoon open laten.
Als het niet lukt heb ik volgensmij nog wel ergens een ongebruikte Sephora kaart liggen, maar ik weet niet of je die voor alle landen kan gebruiken (deze is Italiaans)? Ik denk dat je vanaf de Franse besteld?

het lukt inderdaad zonder de sephorakaart nummer in te typen. Ik dacht altijd dat je dat verplicht moest invullen.
Heel erg bedankt !! :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:49

Kvelreki, leuke stash! En Loose ook! Wat hebben jullie het netjes ingedeeld. Mijn lade is een grote puinzooi! Ik moet ook nodig iets van bakjes aan schaffen want soms is het een beetje moeilijk producten terug te vinden. Mijn stash is ook weer iets gegroeit. Binnenkort moet ik echt alles gaan uit zoeken en weg gooien wat ik niet gebruik.

Leuke bestelling Kvelreki!! Ben benieuwd. Ga je ook een foto plaatsen en een kleine revieuw?

Ik heb een nieuwe gezichtspoeder ontdekt. Ben Nye luxery poeder. En heb de eyebrow cake van Illamasqua gekocht. Omega van MAC bevalt toch niet helemaal. Moet te vaak met het kwastje in de oogschaduw en over mijn wenkbrauw om kleur te creeren. Hij is verder wel heel mooi. Ben nu weer over gestapt op mijn Pupa oog potlood. Gaat een stuk sneller en makkelijker. Nu wachten tot ik de eyebrow cake ontvang. Illamasqua had ook sale maar heb me netjes ingehouden en verdee niets gekocht.

Noeps

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:48

Hvelreki ik ben benieuwd naar foto's van je bestelling O:)!
Leuke stashfoto's komen voorbij. Altijd heerlijk om te zien hoe anderen hun make-up opruimen!
Ik plaats mijn bijdrage ook maar even. Foto's van mijn telefoon zijn helaas niet van een hele goede kwaliteit.

Van bovenaf gezien:
Afbeelding
De la is verdeeld met de dividers van Ikea.

Close-up make-up bakje:
Afbeelding
De divider heb ik weer onderverdeeld door kleine mandjes (kruidvat).
Linksboven: oogschaduw
Middenboven: Oogpotloden, back-up mascara en een verdwaalde highlighter
Rechtsboven: Lipglossjes, lippotloden, een lippenstift die er niet hoort en lippenbalsems
Linksonder: Primer en verschillende blushes, twee foundations
Rechtsonder: Lipsticks

Bovenop het kastje:
Afbeelding
Kwasten + producten die ik dagelijks gebruik.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:08

Wat hebben jullie heerlijke normale grote stashes.. Ik zie soms door de bomen t bos niet meer.
Heb al heel veel weggedaan maar toch nog vrij veel over.. Ben nu langzaam budget aant vervangen voor high end

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:20

Ik voel me soms wel een beetje een loner als ik kijk naar de stashes van mijn vriendinnen. Die hebben dan 1 mascara en een oogpotlood en zien er elke dag perfect uit :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:28

Hahahaha echt he

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:10

Mijn laadje:
Afbeelding
Er zit meer in (la is diep) dan je denkt := Binnenkort ga ik op ruimen dan zal ik wel weer wat foto's maken.

Ben hier ook de enige die make-up gebruikt. Mijn moeder wel oogschaduw en/of potlood. Maar verder niets. En mijn zusje die gebruikt heel soms wat foundation of mascara. Maar ze willen wel graag met mij een workshop bij MAC gaan volgen *\o/* Dus zodra er weer workshops zijn gaan we ons inschrijven en gaat mijn tante met 2 nichten van mij ook mee.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 00:24

Zo dit is mijn stash
Van de nagellakjes
Afbeelding
Die staan dus gewoon in een kast, een beetje per kleur gesorteerd.

Afbeelding
onderaan links zie je geheel foto.
in de blauwe/rode pot vind je mijn penseeltjes/brushes/...
In de Ben&Jerries pot vind je mascara's, oogpotlood, liner, concealerstick
in het potje met de gele bloempjes vind je kleinere oogschaduwkwastjes
in het houten bakje oogschaduwpalletjes en gewone aparte oogschaduwen
erachter vind je dan bbcream en foundation
in het blauwe 'kastje' vind je bovenaan cream eyeshadow + primer , in de lades eronder een beetje leftovers die ik niet gebruik
dan zie je ook nog 2 oogschaduwpalleten en mijn poeder

in die grijze makeupbox zitten alle lipglossen en lippestiften

en that's it :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 09:47

Mijn stash heeft zich de afgelopen nogal uitgebreid tov de eerste foto's die ik hier plaatste := Gelukkig zie ik dat mijn stash past bij de foto's hier :D Moet dus ook nog nieuwe bakjes, want de huidige puilen uit..

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 23:47

hee! die zwarte bakjes met gaatjes aan de zijkant heb ik ook! :') helaas zitten ze bij mij ook redelijk vol :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 07:20

Zal mijn stash ook nog ns plaatsen dan :)

Suus___ schreef:

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:56

Leuke stashes iedereen!
Ik ben verliefd op de nieuwe herfstcollectie van Dior. <3 Vooral de oogschaduw palettes.. <3
Afbeelding
Afbeelding

Denk dat ik die bovenste ga kopen als de collectie in de winkel ligt. :D :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:00

Ik zag ze idd net langskomen :j Erg mooi, beide.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:01

Suus, wat heb jij toch ongelooflijk veel oogschaduw :wow:
Ik zal mijn huidige stash ook weer eens op de foto zetten :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:59

Djilna: verslaafd.. :=

Die bovenste van dior, prachtig!
Maar ik heb voorlopig een no buy

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:16

Hier geen stash-foto's. :+ Ben te lui om alles weer uit m'n bakjes te halen en op de foto te zetten. Sorry!

Die palettes van Dior... prachtig!

* DEEL 1*
Nou hier even een 'korte' review over m'n ELF-bestelling. Had een hele hoop dus zal alles even kort bespreken:

Ik was eigenlijk nogal teleurgesteld tijdens het uitpakken, ik weet niet, het was slordig ingepakt en alles was stoffig, alsof het eerst 1,5jr in het magazijn heeft liggen verstoffen ofzo, ik weet het niet. Vond het een beetje smoezelig ogen.

Wit oogpotlood:
Jammer dat er een soort van metallic glansje doorheen zit, ik dacht dat 'ie mat zou zijn. Pigmentatie is matig, moet 'm echt een paar keer over m'n waterlijn halen. Zou deze niet aanraden aan anderen.

Waterproof eyeliner pen:
Nu een paar keer gebruikt, fijn in gebruik, geeft veel pigment, blijft goed zitten, merk weinig verschil met de MAC eyeliner. Zou deze zeker nog een keer meebestellen als ik een bestelling doe. Ik zou niet apart de eyeliner bestellen.

Kabukikwast:
De kwast voelt zacht, hij is niet zo 'dense', de haartjes staan wat verder van elkaar af. Brengt prima een laagje skinfinish aan van MAC. Leuke kwast voor leuk prijsje. Heb 'm nog niet gewassen dus weet niet hoe 'ie dat overleeft.
Afbeelding

Lippenbalsem in SPF:
Grappige verpakking, daardoor wel erg groot in je tas. Balsem ruikt lekker kokosachtig en smeert goed weg. Kleur neigt naar wat bruinig nude, meer een winter/herfst kleur. Dekt heel minimaal dus meer een 'my lips but better' balsem.
Afbeelding

Wenkbrauwgel:
Wat een drama-product. Heel raar, het is echt een heel dik goedje, is voor geen meter goed in je wenkbrauwen te smeren, hij is qua kleur geschikt voor red-heads, in elk geval niet voor mij. Haha! Als iemand deze wil hebben/proberen, geef maar een gil, die mag gelijk weer weg.

De Bronzer, teenspreider, HD-poeder, nepwimpers en liquid eyeliner nog niet gebruikt dus daar kan ik nog niks over zeggen.

De blushers:
Ok, ik ben echt HEEL enthousiast over de blushers! Wat een mooie producten. De verpakking ziet er degelijk en strak uit, er zit redelijk wat product in en de pigmentatie is goed. Zo in het doosje lijken de kleurtjes niet zo bijzonder maar als ik ze opsmeer... <3

De 'Gotta Glow' ziet er in het doosje mat en poederig uit. Maar als ik 'm opsmeer, ineens een hele mooie, subtiele, goudachtige glans. Geen glitters, echt een glow. Echt heel mooi. Elke dag gedragen sinds ik 'm heb. Ook vlak onder m'n wenkbrauwen. Echt een AANRADER! Brengt makkelijk aan, niet vlekkerig, geen klontjes, gewoon als een high-end product.

De 'Candid Coral' ziet er ook in het doosje mat en poederig uit. Op m'n huid is 'ie mooi, een beetje zoals NARS orgasm zoals ik het me voorstel uit reviews. Ik krijg de NARS binnenkort binnen dus dan kan ik ze ook vergelijken. Wat mij betreft ook qua kleur echt een topper.

De 'Tickled Pink' is in tegenstelling tot de Candid Coral een roze blush met koele toon. Hij geeft een zilverachtig glansje. Erg mooi als je wat bleker bent/ een winterse 'koele' look maakt. Ook deze smeert goed, pigmentatie goed.

VLNR: de gotta glow, candid coral en tickled pink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:36

* Deel 2*

Mineral Lipsticks:
Blegh, stinkt! Serieus, wat een afknapper, ruikt naar oude barbies. Verder voelt hij heel droog op de lippen en trekt snel in de lijntjes. De verpakking voelt daarbij ook nog eens heel erg plastic. Echt geen aanrader. Ik heb de Runway pink en de Natural Nymph. De natural nymph voelt en ziet eruit als een hele goedkope concealer op je lippen, de runway pink is veel bruiner dan onderstaand plaatje doet vermoeden. Van deze 2 producten baal ik dat ik er 10 euro voor heb uitgegeven.

Links, runway pink, rechts, natural nymph.
AfbeeldingAfbeelding

Minerale gezichtsprimer:
Dit is weer een product waar ik heel blij van kan worden. Doet precies wat 'ie zegt: schilfertjes, fijne lijntjes en poriën te laten verdwijnen. Zelfs op m'n handpalm (rimpelig en hard) zie je effect. Smeert fijn, ruikt neutraal, niet vet, zorgt ervoor dat m'n poriën minder zichtbaar zijn. Is transparant van kleur. Ook het flesje is mooi en voelt degelijk. M'n huid is er nog niet droger, vetter of anders van geworden. Zou ik iedereen aanraden. Ben benieuwd naar de 'groene' variant, om rood te camoufleren.
Afbeelding

Make-up mix en set spray:
Ik ben hier matig enthousiast over. Product ruikt raar. Verder merk ik geen verschil tussen wel en niet gebruiken aan het begin van de dag. Voelt wel lekker fris, zit in een handig flesje. De verstuiver is net iets te grof, zorgt voor kleine druppeltjes in plaats van een mist. Ik zou deze eerder gebruiken als een verfrissingsspray na sport of warme dag dan een settingspray. Jammer van het geurtje.

Afbeelding

Als laatste, de gebakken oogschaduwpalet in NYC:
Hier had ik lage verwachtingen van en heb ik in m'n mandje gegooid ivm dat de verzendkosten dan gratis zijn. Had er slechte reviews over gelezen maar ben toch wel blij verrast. Prima kleurtjes, goede pigmentatie, weinig op aan te merken voor een budget-eyeshadow.

Afbeelding

Zo, dat was het. Ik ben gemengd enthousiast. Sommige producten zijn superfijn, voor een klein prijsje, andere vallen erg tegen. Wat ik niet snap van ELF is dat de verpakkingen allemaal zo van elkaar verschillen. Zo zijn de blushers allemaal heel degelijk verpakt, de lipstick en de liquid eyeliner zijn echt van dat afbreekplastic, voelt licht, fragiel. De eyeliner is al beschadigd van 2x opendoen.
De eyeliner pen zit daarintegen weer gewoon in een prima 'pen'. Ze zijn wat dat betreft niet erg consequent in hun verpakkingen. Ach ja, wel een hoop producten, waarmee ik best blij ben, en met sommige ben ik heel blij. Andere wat minder.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 10:41

Wow wat een fijne review :D Heb al eens getwijfeld om bij elf te bestellen maar nu weet ik dus wat ik er niet moet bestellen. :) Blushes zien er mooi uit!

Ik heb trouwens Naked 2 gescoord in het vliegtuig voor maar 39 euro :oo :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:41

Ik heb ook met ELF dat het ene fijner is dan het andere, je moet echt weten wat je er wel en niet kan aanschaffen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:05

Ja klopt idd..
Elf is zo wisselend

Mijn finishing spray ruikt gelukkig niet raar (die wisselen ook naar het schijnt) en werkt heel fijn mn makeup blijft echt langer zitten.

Ik zal binnenkort ook even reviewen had wat fotos gemaakt en heb t nu een tijdje in gebruik :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:06

Fijne review Nelleke! :) Denk niet dat ik bij ELF ga bestellen, was het eigenlijk ook al nooit van plan en dan is het dus nog maar afwachten of je iets fijns krijgt. Wel raar dat dat per product zo verschilt. op de foto's ziet het er wel heel mooi en strak uit. :)
Leuk dat je Naked 2 hebt Dominique! :)

Ik heb vandaag Chanel Vitalumière aqua foundation gekocht in een wat donkerdere tint, die ik nu had was te licht geworden. :D En omdat ze 25% korting hadden bij 2 make-up producten en ik nog een €5 kortingsbon bij €50 had ook nog een Illusion d'Ombre, Illusoire erbij:
Afbeelding
Hij is een beetje aubergine achtig met een heel mooie glans. <3

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:40

Wauw, mooooooii! <3

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:24

Wow die is mooooi :9

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 06:17