[Centraal] Diëten en afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

Re: [Centraal] Diëten en afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:07

ik ken wel udenhoutse broeder, ik denk dat dat ongeveer hetzelfde is. Erg lekker vooral als hij warm is.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:24

Pff Ik heb mijn dagelijkse beweging gehad vandaag. Eerst een uur en kwartier gelopen, en daarna nog een uur sneeuw staan schuiven en scheppen! :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:34

Wat een kletskousen vandaag :oo
Suus, goed van je +:)+ Wat doet je vriend, KL, KLu of KM? Ik heb een deel militaire vorming voor KM gedaan, maar er kwam een MRI scan bovendrijven waar ze niet bij mee waren :')

Tussen de middag veels te veel gegeten, maar redelijk gezond.... Peultjes, taugé,een klein schepje bami en een heerlijke steak :D Avondeten wordt maar kwark met lychees!

Ik heb hetzelfde als tientjeh, ik ben volgende week jarig en ga oa millionair's shortbread en boterkoek maken (ipv de standaard taart), maar ik neem zelf niets... Ik kan het zonder SASdag beter volhouden dan met ben ik bang :=

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:08

Ik begin sinds deze week echt te merken dat ik afval. M´n broeken zitten losser, ik heb meer energie en m´n huid voelt veel zachter aan. Ik drink nu doordeweeks een liter water op een dag (wat ik eerder nooit deed) en merk nu echt verschil. Morgen ga ik weer wegen!

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:10

Spannend vibabu, ben benieuwd hoeveel je kwijt bent. Ik mag morgen ook weer op de weegschaal staan!

zoedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:19

Hallo allemaal, mag ik me ook melden? Was begonnen met afvallen maar helaas door de feestdagen weer aangekomen.. Wil nu weer graag beginnen en volhouden om min 6kg ervan af hebben.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:27

vriendje zit bij de KM. Nu lekker thuis!! vanavond lekker patatjes geteten en nu lekker aan de borrel!!! hahaha zondag denk ik uit eten en heb vandaag chippies en nootjes gekocht voor het weekend... we zien wel hoe het loopt maar ff geen dieet voor mij!!! hahah ben benieuwd hoeveel ik aan kom deze 2 weken....

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:58

Ik was vandaag vrij omdat ik les had, maar vanwege een opgevroren sneeuwbak met sneeuwstorm ging die niet door. Dus ben ik maar even de stad in gegaan. Ik heb me niet laten verleiden tot hapjes in de stad:-) maar heb wel bij de Bart Smit het Wii spel My Fitness coach club gehaald. Ik ben net even aan de slag gegaan. Ik ben doodmoe. Eigenlijk alle groepslessen van de sportschool zijn in een wii spel gegoten.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:05

Ik sluit de week sportloos af. Niet op de crosstrainer gestaan en niet gaan paardrijden (paard moet even op rust). Eten is vrij goed geweest. Daarstraks een heerlijke pompelmoes opgegeten, jummie was dat! Nog mensen trouwens verzot op walnoten?

Het beste moment van de week is dat mijn vriendje terug in het land is. Hij is nu onderweg naar z'n werk waar zijn auto geparkeerd staat. Ik hoop wat van hem te horen vanavond, en anders vlieg ik morgen wel weer gelukkig in z'n armen :+

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:48

Tieneke dat is goed nieuws! geniet van elkaar :) Ik vind walnoten echt zo vies! :o bijna alle noten trouwens...

Marsu, dan heb je denk ik wel heel wat beweging toch nog gehad. En je hoeft er de deur niet voor uit. heerlijk :)

Welkom Zoedeloe! hoe wil jij van de overtollige kilo's afkomen? volg je een bepaald dieet of wil je het gewoon doen door gezond te eten?

Ik had net m'n weegmomentje ben deze week 0,8 afgevallen! en dat met een verjaardag waar ik me helemaal volgevreten had :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:50

Ik heb vanmorgen ook gewogen en ben nu in ( maandag 3 weken) 5,2 kilo kwijt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 14:00

Ik vanochtend 5.1 Jantine :D We gaan gelijk op, aangezien we op dezelfde dag zijn begonnen en nagenoeg hetzelfde wogen!
Vanochtend boodschappen gedaan... Heb eigenlijk alleen maar vleesvervangers gekocht. Kiloknallers vind ik niet lekker en biologisch is zo duur! Ik was voor mijzelf € 70 euro kwijt :oo Gezond eten is niet goedkoop.
Tieneke, Fijn dat je vriendje er weer is, alhoewel ik wel vind dat je een beetje overdrijft O:)
Suus, Veel plezier tijdens vriendjes verlof! Niet alles er weer aan eten hè :P

Misschien ga ik vanmiddag even flink wandelen met mijn camera maar het is zo koud :brr:

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 14:03

Ik vond het net echt heeerlijk buiten als je je beetje goed inpakt!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 14:06

Gisteren heb ik ook met -5 een wandeling gemaakt op de tweede maasvlakte... Ik heb heerlijke thermo van mijn werk en een geweldige jas en bonten laarsjes, alleen ik loop een beetje te koop met mijn werkgever!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 15:43

Omdat sommige mensen mij vroegen om mijn ervaringen te delen van de cavitatiebehandelingen.. :)

Ik heb een maand geleden mijn eerste gehad, en ik ben donderdag terug geweest voor mijn tweede. Ik ben 1 kg kwijt, en 600 gram vet, waarvan het meeste van de buik! (waar ik dus de behandeling heb gehad).
Het was zeer minimaal, maar voor mij betekent dit al veel aangezien ik echt in geen mogelijkheid afval. :):)

Nu ik mijn tweede behandeling heb gehad, hoop ik dat er nog meer vanaf gaat. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 15:46

600 gram vet klinkt mij als een hoop RS!! Als ik hoor in programma's waar liposuctie gedaan wordt, kun je hier erg blij mee wezen :j

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:28

Ik heb net ook gewogen. Sinds vorige week donderdag 2 kilo kwijt dus het begint ergens op te lijken.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:36

Gefeliciteerd Ginger! Hoeveel wil je er in totaal af hebben?

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:44

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:19

Nou het begin is er iig! :j Die foto daar ben je inderdaad erg slank, maar een menselijk lichaam verandert ook. En als je niet teveel blijft focussen op de toekomst maar meer op de kleine stukjes afvallen komt het vanzelf weer! :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:52

Klinkt als een mooi resultaat al RS :j
Wij zitten lekker achter een patatje nu, hebben heel de dag bijna niks gegeten dus het was erg welkom.

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:21

Pff ik had nieuwe broeken gekocht die passen ook niet goed meer.

Vandaag heb ik gegeten karnemelk, runderrook vlees plakjes, rosbief plakjes, 3 dropjes, kip, stoofpeertjes gemaakt met zoetstof en kaneel.

Ik was vandaag op EHBO cursus waar heerlijke koekjes waren maar daar heb ik niet aan gezeten.

Voor de mensen die broek maat 31 hebben ik heb nog zgan broeken :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:27

Mt 31 pas ik helaas (nog) niet :')
Mars, patatjes :9

Ik heb zelf een tonijnsalade in elkaar geflanst.... Veel lekkerder dan uit de supermarkt :)

Ik wil ook weer nieuwe kleren, ben een beetje koopverslaafd sinds ik geen paard meer heb :=
Mag van het voorjaar voor mijn vakantie in mei weer kleding kopen, ben anders bang dat ik hetzelfde heb als Cai.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:32

Gefeliciteerd Ginger! Goed zeg!

Mootje en Mars, ja en dit was nog maar het minimale. Maar voor mij is dit dus echt al heel wat omdat ik echt in geen mogelijkheid afval! :D

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:32

Zijn die broeken je dan te klein of te groot? :+ Te groot neem ik aan? :+