Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:24

In de auto naar huis de dag na de operatie vond ik echt een regelrechte hel. :=

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:55

Mij is verteld dat de meeste pas naar een week of 5 weer gaan autorijden. Vond het ook erg lang maar mijn zusje beeft zo goed als dezelfde operatie ondergaan en die zei precies hetzelfde. Zal niet bij iedereen hetzelfde zijn maar ik hou mij er denk maar braaf aan. Zie het tegen die tijd wel.

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:19

als ik niet kan auto rijden kan ik niet werken. of het moet zomervakantie zijn.
Dat is anders een groot probleem. Maar zo heb ik er wel meer. ze zullen het wel op papier hebben. En ik ga vragen of ik ook zeggenschap heb over wanneer ik geopereerd word.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:45

Ja natuurlijk! Dat lijkt me niet meer dan normaal. Als het jou niet uitkomt, kunnen ze je moeilijk dwingen om wel op de operatietafel te gaan liggen ;) Ik zou vlak voor mijn vakantie geopereerd worden, toen heb ik gebeld of het ook daarna kon: was geen probleem.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:54

Ik hwb t ook precies kunnen plannen in 2 weken vrij van school en tentamenweken erna waardoor maar weinig school:j

Vandaag bikini's wezen shoppen.. Wat een verschil zeg, 3 stuks voor €21 :oo
Littekens vooral waar mn drains zaten zijn wel nog gevoelig :j

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 23:16

Nou dan hoop ik dat maar. want heb al genoeg rot nieuws. ben er naar van.... het kan nog erger hoor. Maar goed hoop van de week toch nog nieuws te horen dat een ding iets mee val.
baal even flink.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 00:26

Ik mocht na 2 week weer autorijden als ik een auto met stuurbekrachtiging had... Had ik op dat moment niet maar heb toen een paar week met m'n ouders geruild van auto.

Ziekenhuis en alles daaromheen was een drama voor mij.. Heb er daarna nog nachtmerries van gehad, maar er ging ook gewoon van alles mis bij mij helaas...

Maar verder heb ik weinig last gehad na die tijd.. Zat ook al gauw weer op het paard om uit te stappen omdat ik er gewoon helemaal geen last meer van had.. Denk dat het echt enorm verschillend is per mens..

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 01:35

Ik zat er na 4 weken weer op geloof ik, alleen stappen. Mijn wonden zijn wel gaan ontsteken (ook op niet-standaard plaatsen) en heb daardoor best lelijke littekens over gehouden. Maar ik kan me er niet heel druk om maken eigenlijk. Mijn borsten passen nu veel beter bij mijn lichaam en ik heb minder last van mijn schouders en nek en daar gaat het om voor mij. :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 09:34

@tamaramt ; Wauw ...wat een verschil jou voor en na foto,s +:)+

@2bizzy ; wanneer ben jij aan de beurt ?

Auto rijden is volgens de instructies die ik heb gekregen vanaf week 2 toegestaan .
Heb vorige week ook al als passagier gezeten en dat viel gelukkig wel mee .
Zelf rijden wil ik vandaag wel een stukje proberen ...wil graag mijn paardje bezoeken . :D

@ sweetsox ; Ik denk dat je je wel bewust moet zijn dat je na zo,n ingreep een paar
weken bepaalde dingen niet mag en kan .Dat hoort er helaas bij .
En om uiteindelijk een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen is het natuurlijk het beste dat
men zich daar aan houd .

Ben iig blij dat ik nu op mijn zij mag slapen ...heerlijk en dat gaat gelukkig ook goed .

Gisteren bij de C&A nog wat leuke jasje,s en shirtje,s geshopt ...
En leuke bh,s gezien en idd voor leuke prijzen Celiien ...maar daar wacht ik nog even mee ...

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 10:37

@ditano

Bij mij gaat het als het goed is tussen 28 april en 9 mei gebeuren. Ik wil het liefst door de chirurg geopereerd worden waar ik geweest ben. Hier maakt de chirurg zelf niet de planningen kwa operatie dus afwachten. Ze zei dat ik van de eerste week uit kon gaan dus dat zou betekenen dat ik over 4 weken aan de beurt ben.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 13:17

2bizzy schreef:
@ditano

Bij mij gaat het als het goed is tussen 28 april en 9 mei gebeuren. Ik wil het liefst door de chirurg geopereerd worden waar ik geweest ben. Hier maakt de chirurg zelf niet de planningen kwa operatie dus afwachten. Ze zei dat ik van de eerste week uit kon gaan dus dat zou betekenen dat ik over 4 weken aan de beurt ben.

Oooh spannend , wens je alvast heel veel succes :D .
En hoop dat je net zo blij met het resultaat bent als ik *\%/* .

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:04

Haha slechter dan dit kan haast niet. Het past niet bij mijn lichaam en heb er teveel last van. Ben er helemaal klaar voor. ;)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:26

Dat is al heel goed , positief de operatie in gaan .
Ben benieuwd , laat je ook voor en na foto,s zien ?
Zit nu heerlijk op het balkon te genieten van de zon en een glas rosé .
Vanmiddag mijn BH gewassen die ik dag en nacht moet dragen , en heb toen 1 van mijn oude BH , s aangehad totdat de andere droog was . Haha was geen gezicht .....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:20

@sweetsox, realiseer je je wel wat de operatie precies inhoud? Ik vond de rit naar huis echt zeer pijnlijk (heerlijk hobbelwegen :+ ), en heb echt twee weken lang niet of nauwelijks in een auto gezeten.. Een supermarkt ben ik pas met drie weken weer in geweest, en 's avonds zodat t zo rustig mogelijk was. En zelfs toen was ik bang dat iemand tegen me aanliep oid.
Autorijden met 4 weken weer gedaan, maar vergis je niet want scherpe bochten moeten draaien is gewoon niet fijn nog, je kan je armen niet goed om hoog houden zegmaar. En praat me ajb niet van wat er zou gebeuren als je reactievermogen op de proef wordt gesteld door opeens te moeten uitzwenken!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:26

Ik weet niet alles meer van de vorige keer.

situatie is bij mij ook even wat anders. Niet werken geen salaris ben zzper. Dus ja weet dat ik veel niet mag maar wil zoveel mogelijk kunnen werken en anders een oplossing vinden. Zat nu te denken om anderhalve week voor mijn vakantie ofzo geopereerd te worden. Zien wel eerst maar intake.

vorige keer was 15 jaar geleden dus technieken ook.
mijn probleem is dus inkomsten. Ik weet hoe pijnlijk dingen zijn na de operatie. Daar maak ik me ook zorgen om mijn inkomsten en mijn paardjes

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:27

Ik weet niet alles meer van de vorige keer.

situatie is bij mij ook even wat anders. Niet werken geen salaris ben zzper. Dus ja weet dat ik veel niet mag maar wil zoveel mogelijk kunnen werken en anders een oplossing vinden. Zat nu te denken om anderhalve week voor mijn vakantie ofzo geopereerd te worden. Zien wel eerst maar intake.

mijn probleem is dus inkomsten. Ik weet hoe pijnlijk dingen zijn na de operatie. Daar maak ik me ook zorgen om mijn inkomsten en mijn paardjes

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:45

sweetsox zou het niks kunnen zijn om te kijken of je tijdelijk ander werk kunt doen wat niet zo belastend is? Administratie voor iemand oid... Misschien wat vertaalwerk, of pr vanachter je computer...
Kan me voorstellen dat je niet weken/maanden zonder inkomsten kunt maar in de kinderopvang werken klinkt niet zo verstandig :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:46

Mij ook niet in de kinderopvang.. Vergeet t maar dat je kinderen kan tillen als je de eerste 1 a 2 weken niet eens een bord uit een keukenkastje kan pakken :=

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:31

Dat is niet mogelijk. Ten tweede ben ik dyslexie's lijk me dat soort werk niet je van het.

probleem is dat ik wel in de kinderopvang kan werken. Maar zal heel veel hulp nodig hebben. En dat is niet ideaal. In de zomer vakantie hoef ik niet te rijden en niet elke ouder heeft opvang nodig. Dat scheelt al een klein beetje. Zit nu te denken voor een andere oplossing om mij nog later te later opereren omdat de kleintjes dan al zelf meer kunnen.

maar het is een drama om dit te plannen. 6 weken is wel een lange tijd om even te overbruggen qua financieel en vind het ook lastig om mijn klanten zolang vaarwel te zeggen.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:31

sweetsox schreef:

Dat klopt , de technieken zijn zeer zeker verbeterd alleen de herstel periode is
hetzelfde gebleven .Dat moet je wel goed incalculeren .

Auto gereden heb ik gisteren wel , dat ging goed .
Maar zoals Celiien al schreef moet er niet aandenken wat er gebeurd als je in een
"ongeluk" situatie terecht komt .

Ik blijf iig nog t/m donderdag thuis , mijn eerste werkdag is dan vrijdag .
Dan ben ik precies 14 dagen thuis geweest .
Het scheelt wel dat ik een leidinggevende functie heb , kan administratief werk doen en
loop wat rond op de werkvloer .

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:16

Ik ben straks dus echt 6 weken uitgeschakeld (werk in de zorg) maar dat is gewoon niet anders. Daarna zal het opbouwend zijn omdat het toch echt wel zwaar is. Ik neem er rustig de tijd voor. Tante heeft dezelfde operatie gehad en ging echt veel te snel weer wat doen waardoor de wonden niet goed konden genezen en zijn gaan ontsteken. Wekenlang heeft ze daar toen mee gelopen. Ik heb het dus van heel dichtbij meegemaakt en ben dus extra gewaarschuwd vooral omdat ik echt niet zo goed kan stilzitten. Ik heb mij er bij neergelegd. Het enigste waar ik heel veel moeite mee hebt is dat de jongste heel graag met mij kroelt en een echt mamakindje is. Dat zal ik echt vreselijk missen zeg.

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:51

Bij mij is het dus gewoon financieel het probleem. Kan me met veel dingen neerleggen. Maar dit is iets wat ik nog niet kan.

zal dat in elk geval morgen gaan overleggen hoe ik dat ga oplossen. Maar goes ik denk dat ik van de chirurg nog wat kilo's moet afvallen. Due daar richt ik me nu op.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:31

Gisteren mijn leidinggevende aan de telefoon gehad , we hebben afgesproken
dat ik donderdag een halve dag kom werken i.v.m de overdracht .
Mijn collega groupleader heeft namelijk vanaf vrijdag vakantie .

Verder gaat het goed hier , slapen gaat heel goed op de zij .
Het op de rug slapen vond ik echt de grootse horror ....

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:00

Dat kan ik me nog heel goed herinneren drama is dat.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:19

Goedemorgen ,

Afgelopen donderdag heb ik een halve dag gewerkt , en vrijdag een hele dag .
maar dat viel best nog wel tegen , ben s,middags toch nog behoorlijk moe .
Gelukkig is het nu weekend en kan 2 dagen uitrusten .
Mijn Supervisor staat iig vol achter me en beval me vooral niets te doen := , en te melden
als het helemaal niet gaat .

Het herstel verloopt verder goed , heb wel twee open plekjes onder de borsten gehad .
Dus op het punt waar de horizontale en verticale snee samen komen .
Maandag zat er ook een klein beetje etter , heb me braaf 2 x per dag gedoucht met de
originele Badedas .
Links is het plekje nu zo goed als dicht en rechts word ook steeds kleiner .
Uit voorzorg had ik wel foto,s naar de kliniek gestuurd , maar de arts vond het er rustig uit
zien en er was geen reden voor onrust .
Mijn controle afspraak die in Juni stond heb ik twee weken naar achteren verschoven , zodat
ik die dag meteen een consult/onderzoek heb om mijn spataders te laten verwijderen .