Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik herkende mezelf bijna niet meer en durfde niet zonder sjaal de straat op. Gelukkig genees ik over het algemeen vrij snel en was 5 dagen later de zwelling nog heel licht aanwezig en geen blauwe plekken, ook erg fijn haha! Godsamme dat gat waar me melkkies zat aan de rechterkant wilt voor mijn gevoel niet snel genoeg dicht. Klinkt heel raar maar ik wil geopereerd worden, liever gister dan vandaag haha. Ik wil er vanaf! Maar vragen als ik weer naar de beugelboer ga of ze er een extra draad tussen willen gooien en die aan willen draaien, linkerkant is helemaal dicht en er klaar voor! Ook op me werk zijn we nu mijn ziektewet aan het regelen (lang leve de 0 uren contracten.. zucht), mijn manager gaat zich volledig voor mij inzetten dat ik gewoon uitbetaald ga worden in de weken dat ik thuis kom te zitten. Echt een super fijn gevoel en haalt al een hele grote last van me schouders af. Ook zie ik aan me gezicht dat die operatie nu echt mag komen, heb bijna geen kin meer, me onderlip staat helemaal naar achter en lijkt nu dus erg klein terwijl ik altijd hele volle lippen heb gehad. Wat ook weer resulteert in erg droge lippen en velletjes.. Lang leve de Blistex!
En wat ben ik blij dat het weer achter de rug is!

!