Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariellexxx schreef:Nou das dan echt wel een heel apart geval en iets wat heel weinig voorkomt, of ze heeft hem misschien niet helemaal goed verzorgt ofzo. Want ik weet zeker dat dat heel weinig voorkomt.
turbotinker schreef:mariellexxx schreef:Nou das dan echt wel een heel apart geval en iets wat heel weinig voorkomt, of ze heeft hem misschien niet helemaal goed verzorgt ofzo. Want ik weet zeker dat dat heel weinig voorkomt.
Ik heb het ook gezien.
Die vrouw zei dat het wang-vel () heel erg dik is,waardoor het lang duurt voordat hij geheeld is.
maar persoonlijk denk ik dat ze hem gewoon verkeerd gezet heeft,want ik weet niet beter of dat ding geneest net zo snel als een madonna piercing.
(ik heb mijn madonna nu 2 weken,en nergens last meer van,niet gehad ook.alleen door die unicura zeep krijg ik zo'n droge huid dat het scheurt)
minnie_muis schreef:Hmmm ik had vannacht gedroomd dat ik een wenkbrauw piercing liet zetten! Zou ik het dan zo graag willen?
Manon88 schreef:Mwah ik zou liever een tongpiercing willen, maar ben bang dat mn tanden erdoor kapot gaan.
mariellexxx schreef:Ik zou nooit never niet een tongpiercing nemen .. het is zoo standaard. En wat heb je er nou aan ?
Maarja wat heb je aan alle andere piercings wel ?