Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Sanne1977 schreef:Ik ben vanaf gisteren begonnen met gezond eten en mijn calorieën beperken. Ik zit nu op 1500 calorieën. Omdat de ozempic nog helemaal niks doet, vind ik het lastig! Niet gek want anders zou ik ook geen hulpmiddel als ozempic nodig hebben. Maar veel honger en veel trek in chips met dit weer.
Ik hoop snel het gevoel te ervaren van wat sneller vol en minder trek in snaai,
Voor de meeste mensen is 1500 kcal echt heel weinig. Zeker als je overgewicht hebt. Dus ik zou even goed nagaan of dit wel gezond is. Want veel te weinig eten houd je niet lang vol.
Ik verbrand bijvoorbeeld 2200-2500 per dag. Dus ik eet 1800-2000 per dag. Zo val ik af, maar niet te snel.
Sanne1977 schreef:Op advies van welis is dat geweest zonnetje
Ik realiseer mij heel goed dat het geen wondermiddel is. Ik noem het bewust ook een hulpmiddel maar ik had wel stiekem al gehoopt dat het mijn eetlust en trek in snaai iets zou temperen
Sanne1977 schreef:Op advies van welis is dat geweest zonnetje
Ik realiseer mij heel goed dat het geen wondermiddel is. Ik noem het bewust ook een hulpmiddel maar ik had wel stiekem al gehoopt dat het mijn eetlust en trek in snaai iets zou temperen
Sanne1977 schreef:Ja idd bijzonder. Bij mijn moeder heeft het niks gedaan. Die zit ondertussen al 3 maanden op 1.0 en nog letterlijk geen gram kwijt. Mijn kapster is net opgehoogd naar 0.5 en begint nu iets te voelen, en ik ken meer verhalen van mensen waar het meteen werkte of letterlijk niks deed.
Maar goed, ik ga het zien, idd veel te vroeg om nu al conclusies te trekken.
Mieke schreef:Zo.... hele topic doorgelezen uit interesse. Wat ontzettend fijn dat er zoveel mensen goed afvallen met die spuiten!
Mijn vraag is eigenlijk, hoe zit het met je vel na het verliezen van veel kilo's?
Mieke schreef:Zo.... hele topic doorgelezen uit interesse. Wat ontzettend fijn dat er zoveel mensen goed afvallen met die spuiten!
Mijn vraag is eigenlijk, hoe zit het met je vel na het verliezen van veel kilo's?
Mieke schreef:Smetwonden onder loshangend vel lijkt mij ook heel akelig. Dan ben je op gezond gewicht, maar dan heb je dat weer. Maar dat hoeft dus niet te gebeuren begrijp ik.
ik moet er ook heel goed om denken bij mijn keizersnede litteken waar de huid dunner is en de buik als afdakje heeft
Mieke schreef:Smetwonden onder loshangend vel lijkt mij ook heel akelig. Dan ben je op gezond gewicht, maar dan heb je dat weer. Maar dat hoeft dus niet te gebeuren begrijp ik.
opisop_shop schreef:Bij mij stond de teller vanmorgen op -20,1 kilo dus even een dansje voor weer een mijlpaal![]()
![]()
![]()
Ik ben nu 14 weken bezig.
Vanaf vrijdag begint de zomervakantie en kan ik dus ook thuis lunchen, maar daar zijn natuurlijk aan de andere kant wel meer verleidingen, ben benieuwd hoe het dan gaat.
Wil dan ook (als het lukt) 3x per week bergwandelen, dat gaat hopelijk ook schelen.
Sanne1977 schreef:Je gaat als een speer! Ik ga vrijdag voor het eerst wegen. Ondanks dat de ozempic nog niks doet, ben ik natuurlijk wel al bezig met gezond eten, opletten etc. Ik wil proberen dit keer niet 10x per dag op die weegschaal te gaan staan.