Wat gaat dat toch hard Gaucho,alweer naar huis. Iig nog een mooie wandeling gemaakt.
Ik ben ook weer terug na een dag op pad. Genoten vandaag,helaas aan het eind van de wandeling regen en toen werd het glad. Er ging toen een man op z'n Crocs aan de klim beginnen
Nou, dat lijkt me ook een uitdaging ja. Mooie foto's, zeker de laatste.
Bootsiebob
Geplaatst: 27-08-24 20:32
Mooi uitzicht en die laatste foto is gaaf Noordje! Jammer van de regen. Op Crocs naar boven, dat zou ik nooit durven haha. En dan ook nog met regen! Hopelijk is die man nog heel aangekomen
Blij ei is wel op hem van toepassing ja haha. Hij vrolijkt me ook echt op. Zaterdagmiddag komt hij weer, tot laat in de avond
gaucho
Geplaatst: 27-08-24 20:41
Wat een leukerd Bootsiebob
Zoontje van Michiel rent mij eruit heuvelop op Crocs terwijl ik op trailrunners loop
Ik vind dat soms zo bijzonder, Noordje, hoe je sommige mensen naar boven ziet gaan!
Wij hebben vanavond een kort rondje gelopen en een ijsje gegeten aan het eind. Ik had vanmiddag met de poezen naar de hei gewild, maar het was helaas te warm
Hier wordt een festival opgebouwd
boedjang
Geplaatst: 27-08-24 21:09
Jojoleinee wat fijn ijsje als afsluiting. Wij ook, pasta salade mee, lekker avondzon meepakken en ijsje toe op terugweg. Bootsiebob wat een mooie hond en fijn dat ie goed luistert. Noordje haha ik kan überhaupt niet op crocs. Wel mooie foto met de doorkijk
Ik krijg zin in ijsjes nu Mooie zonnige foto’s Jojoleinee en Boedjang Het was inderdaad erg warm vandaag, morgen nog een tandje erbij
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-24 08:40
Leuk nog even een loopje Jojoleine en boedjang.
Ik was vanmorgen weer lekker 1,5 uur op pad.
Laatst bijgewerkt door Faringo op 28-08-24 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-08-24 08:53
Faringo wat vroeg! Hele mooie sfeer.
Lizard weer naar huis en aan het werk. Wel een geslaagd weekend gehad zo te zien.
Noordje op crocs dat is wel bizar
Gaucho zit er ook weer op. Erg genoten van je mooie foto's.
Bootsiebob is ook spannend met de hond van een ander. Maar fijn dat hij zo goed luisterde. Volgende keer kun je meer genieten.
Jojoleine toch lekker eruit geweest en ijsje is altijd goed.
Sorry als ik iemand vergeten ben. Beetje druk met veel afspraken werk en privé. Gisteren ben ik in de ochtend naar boswachterij Leersum geweest. Lekker rondje gelopen al was dat losse zand behoorlijk pittig. De hei is alweer bijna uitgebloeid, en kleurt nu roze.
En toen zat de hond vast. Kon ik wel mooi een foto maken.
Leuk is dat altijd, dan snappen ze er ook gelijk niets meer van.
shaddy82
Geplaatst: 28-08-24 11:54
Prachtige foto's weer van iedereen
Noordje, handig die man op crocs <not>
Wij verbazen ons ook nog regelmatig over het schoeisel van sommige "wandelaars" Ooit in Wales bij een modderigen steil pad naar een waterval 2 meiden op witte ballerina's, die waren in no time modderbruin en ze glibberden alle kanten op (zijn ook niet bij de waterval aangekomen) En afgelopen vakantie ook weer van alles van witte sneakers tot badslippers Maar goed ik heb een collega die in de veronderstelling is dat teenslippers heel geschikt zijn om op te wandelen, dus ik kijk eigenlijk nergens meer van op
Faringo mooi vroeg op pad, toen was het nog heerlijk
SusanH haha die Coco. De heide is wel nog mooi, ik hoop binnenkort tijd te vinden om erheen te gaan. Heb de mooiste periode gemist, toen was ik op vakantie (luxeprobleem)
Op teenslippers kan ik thuis al niet lopen, laat staan buiten haha
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-08-24 12:49
Ik heb hielspoor rechts. Ik kan ook niet op teenslippers lopen. Of crocs. Mijn tijgerprint badslippers daarentegen
jojoleinee
Geplaatst: 28-08-24 19:55
Vanmiddag viel een cliënt uit, dus ik ben naar stal gewandeld en op de terugweg zag ik mijn moeders fiets bij de Jumbo staan. Even naar binnen gelopen om te kletsen. Uiteindelijk zo'n 1,5 uur gelopen.
boedjang
Geplaatst: 28-08-24 19:59
Lekker toch nog ff gewandeld jojoleinee en SusanH wat prachtig daar in Leersum. Ik ben wezen suppen. Ook te warm dus na een half uur omgedraaid. Hond weer op d'r cool kleedje in airco auto haha das beter
Het is idd warm. Ik heb 2 weilanden en een grote paddock uitgemest en toen had ik nog les. Ik was van plan rustig aan te doen maar mijn paard was heel voorwaarts vandaag. Dus we zijn toch nog best aan het werk geweest samen. Vanmorgen ook nog kort rondje gelopen. Ik was vooral druk met spinnenwebben ontwijken dus niks op de foto gezet.