QueenE prachtige foto! Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de rest.
HappyBuddah klinkt als een leuk pakket van de Babypark.
Gnome, lange, vermoeiende dag gehad gisteren. Vandaag een wat rustigere dag?
Wat tof die 8K foto! Ben heel benieuwd of hij er straks ook echt op lijkt.
Melanie, jeetje maatje 44... Ik vind de andere maatjes als zo klein. Zijn vast wel hele lieve kleertjes.
Kiwipitje, goed bezig met uitzoeken! Is een rotklusje, maar uiteindelijk is het wel fijn als het weer klaar is.
Charlotte fijn van de kinderwagen! Zat hij bij jullie al in elkaar? Succes met oefenen allebei.
Bijzonder dat mensen gewoon bij jullie binnenwandelen... Alsof het een vrijbrief is dat je andermans terrein zomaar mag betreden...
Freekieee ook al een druk dagje gehad. Jammer dat het jurkje niet gelukt was. Geniet in elk geval van je dagje Netflix.
Bijzonder dat ze zo naar rechts ligt. Sliep je ook graag op je rechterkant?
Marlis wat belachelijk van die kerel! Kan mij voorstellen dat je hier flink pissig om bent. Wat Gnome al zegt, je hond deed gewoon waar 'ie voor is. Dat zo'n man dan zo eigenwijs is. Pff, zulke mensen kan ik echt niet uitstaan. Ik hoop dat het met een sisser afloopt voor jullie.
Wij hadden vandaag weer controle bij de verloskundige en helaas ligt Ted nog steeds in stuit.

Was even een flinke domper. Wordt deze week contact met ons opgenomen wanneer we naar het ziekenhuis kunnen voor een draaipoging vanaf de buitenkant. Zie ik wel tegenop, mede door alle pijnlijke verhalen er ook over. Maar ja aan de andere kant, wat moet dat moet...

Als het alternatief een keizersnede is ga ik toch liever voor de draaipoging!