Ik heb me vanochtend uit laten zetten en ben vanuit daar naar huis gelopen. Ging lekker.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kylan schreef:Mooie resultaten Imay en Dilan! Fijn dat jullie allebei heel lekker hebben kunnen lopen:) Dilan, goed teken dat je liever verder had gelopen! Imay gefeliciteerd met je PB!
Gaucho jouw route ziet er best zwaar en ook zanderig uit. Wel heel erg mooi daar!
Musli lekker een polder rondje. Ook genieten met het weer van vandaag
SV wat een mooie omgeving, daar ging ik vroeger op schoolkampverscholen dorp is mooi en ook wel indrukwekkend om te zien. Verder ziet het er uit alsof jullie veel lol hebben gehad
MuSLi schreef:Klinkt als een lekker rondje, Musli.Hier net terug van een rondje van 12km door de polder. Beetje over de dijkjes en tussen de weilanden door. Heerlijk loopweer. Het was gelukkig frisser dan dat het op het oog leek
Puera schreef:MuSLi schreef:Klinkt als een lekker rondje, Musli.Hier net terug van een rondje van 12km door de polder. Beetje over de dijkjes en tussen de weilanden door. Heerlijk loopweer. Het was gelukkig frisser dan dat het op het oog leek
Het was inderdaad kouder, dan het leek. Was blij dat ik me warm had aangekleed.
Morgen wordt het eindelijk eens wat warmer.
MuSLi schreef:Ik had mijn winterbroek aan, een dik vestje met daaronder een warm thermoshirt.Ik vond het juist fijn dat het minder warm was. Had een korte broek en t shirt aan en dat was zeker voldoende. Zodra het warmer wordt heb ik meer moeite met hardlopen. Het tempo komt dan zeker wat lager te liggen![]()
Aankomende vrijdag heb ik me ingeschreven voor een 5KM loopje in de avond.
LeukWel zin in. Weer eens een medaille binnenhalen met publiek..
IMAY1990 schreef:Als mensen trouwens nog op zoek zijn naar een leuke loop in Juni, ik ga via mijn werk met deze mee doen: https://www.dehalvevandehaar.nl/
Ik heb me op gegeven voor de 10k maar volgens mij zijn alle routes wel gaaf. Ze bieden 5, 10 en HM aan voor hardlopen en 10 en 20k voor wandelen...
Dilan93 schreef:IMAY1990 schreef:Als mensen trouwens nog op zoek zijn naar een leuke loop in Juni, ik ga via mijn werk met deze mee doen: https://www.dehalvevandehaar.nl/
Ik heb me op gegeven voor de 10k maar volgens mij zijn alle routes wel gaaf. Ze bieden 5, 10 en HM aan voor hardlopen en 10 en 20k voor wandelen...
Het is dat we dan al met de Bokt groep trailen, anders zou die zeker interessant zijn
Zie net dat er foto's zijn van de (kwart) marathon. Wel een beetje jammer dat je daarvoor moet betalen.
Oké, ergens ook wel logisch, maar vind het een beetje zonde.
IMAY1990 schreef:Ik ben nu langzaamaan aan het bedenken wat ik met die deelnemers medailles wil gaan doen. Verzamelen in een la is ook zo iets. Ik doe elke zomer mee met een hockey toernooi en ik gooi de medaille eigenlijk altijd weg omdat ik er geen speciale plek voor heb, maar nu ik meer hard loop en ook traithlon dingen ga doen verwacht ik er toch wat meer dan 1 per jaar te gaan verzamelen. Als jullie ze bewaren, hoe doen jullie dat dan?
Kylan schreef:Puera, dat lijntje heb ik inderdaad ook als ik probeer te navigeren op het horloge, verder geen plattegrond met de andere paden en geen routehulp. Met wandelen gaat het prima, maar hardlopend is het soms wel opletten.
Leuk Musli een loopje! Ook wel fijn dat dat op vrijdagavond is, lekker makkelijk
Dilan leuk dat je de halve van Rotterdam nu als volgende doel hebt! Een oud-collega van mij had gisteren ook de 1/4 gelopen en gaat nu ook opgeven voor de halve.
Die in De Haar had ik inderdaad voorbij zien komen Imay, leuke routes zijn dat volgens mij! Helaas tegelijk met onze volgende bokt-trail.
Ik heb sowieso een beetje issues met wedstrijdjes uitzoeken. Luxe problemen eigenlijkIk dacht de vestingloop in Den Bosch misschien te gaan doen, maar nu mag ik ineens voor werk naar de VS die week. Het weekend daarop aansluitend is hier vlakbij de Stuwwalloop, maar direct uit het vliegtuig gaan lopen lijkt me ook niet handig. Dan is in het weekend van onze bokt-trail zowel de halve in De Haar als de halve van Amersfoort die ik beide semi op het oog had. Misschien dat ik op 18 juni de Groot Ginkelse Loop nog kan doen, de 19e vlieg ik dan naar Valencia voor werk. Ik denk dat ik maar op zoek moet naar leuke loopjes de eerste helft van mei en na eind juni