Volgens haar voelde het net alsof de Duitsers weer komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Getup schreef:Ben trouwens benieuwd hoe het met de paardensport verder gaat nu.
mysa schreef:Echwel schreef:Gisteravond zei Hugo de Jonge dat de scholen sluiten omdat de ouders niet thuiswerken en er dus teveel gereisd wordt..
Vind ik best triest eigenlijk
Dat is een slechte reden. Daarvoor zou je de werkgevers onder druk moeten zetten.
SusanH schreef:Ik vind het absoluut niet logisch. Het is een hele drastische maatregel voor iets wat ook op een andere manier aangepakt had kunnen worden.
Abiola schreef:Huertecilla schreef:...en dan nu weer een vrolijker bericht.
Omdat kerst ondanks eventueel ruimere beperkingen nog steeds een drama is, heeft de gemeente het budget voor kerstversiering en ´viering andere bestemmingen gegeven. Vooral sociale steun maar ook een feestelijk initiatief. Een competitie met (haast symbolische) geldprijzen voor de kerstversiering van gevel, balkon.
De mensen hebben dit met zóveel enthousiasme en verrassende creativiteit opgepakt dat de beoordeling twee dagen extra in beslag gaat nemen![]()
Waarschijnlijk gesponsord door Europa, en verder zie ik niet hoe milieuvervuilende lampjes in een boom waar mensen voor gaan reizen een goed idee is?
Ineke2 schreef:SusanH schreef:Ik vind het absoluut niet logisch. Het is een hele drastische maatregel voor iets wat ook op een andere manier aangepakt had kunnen worden.
Aangezien ook de rest van de scholen dicht zijn, zal dat niet de enige reden zijn.
Wél vind ik het erg jammer dat er veel te weinig mensen zijn die genoeg eigen verantwoordelijkheid kan nemen. (Dan heb ik niet over de werknemers die niet thuis mogen werken van hun werkgever. Als dat het enige was, dan had dat op een andere manier wel aangepakt geworden nu.)
Anders hadden deze maatregelen nu niet uitgevoerd hoeven worden. Het is nogal wat om als een kleuter behandeld te moeten worden met zijn allen.
Pandora2 schreef:Dat is inderdaad best triest Sizzle.
Bij mijn buren is het net omgekeerd. Werken allebei al van in maart thuis, ongeveer 6 uurtjes per dag en krijgen een fulltime loon uitbetaald. Want er is toch geen controle vanuit werk of de 7u30 wel volgemaakt worden...
Mindim schreef:Ik zat vanochtend het journaal te kijken en gisteren ging men nog even gezellig met een groep vrienden naar Amsterdam om te shoppen. Tja, waar zit je verstand dan, dan heb je het toch echt niet helemaal begrepen of een jongen die het schandalig vond om in dit soort omstandigheden te moeten leven, ik dacht maar goed dat het geen oorlog is, want met dat soort instellingen zouden we dan dik verliezen
Pandora2 schreef:Dat is inderdaad best triest Sizzle.
Bij mijn buren is het net omgekeerd. Werken allebei al van in maart thuis, ongeveer 6 uurtjes per dag en krijgen een fulltime loon uitbetaald. Want er is toch geen controle vanuit werk of de 7u30 wel volgemaakt worden...