Eens met de liefde voor Time Ghost trouwens, Indy Nidell is mijn favoriete geschiedenisdocent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Earth schreef:Volgens de complotdenkers, of de anders denkers zoals sommige zich noemen wordt Lubach ook betaald door de overheid om dit te zeggen.
Natuurlijk geloven ze dat.
Alleen lekt er nooit iets en ook nooit zie je enig bewijs voor de complotten. Verder dan aannames komt het niet.
Cayenne schreef:Maar gelooft Lange Frans serieus in graancirkels, complottheoriën over MH17 en 9/11 en dat het journaal wordt gebruikt om ons te hersenspoelen?Of zegt ie dat gewoon voor de views?
IMANDRA schreef:Magrathea schreef:Wat bedoel je precies met demonitizen?
Eens met de liefde voor Time Ghost trouwens, Indy Nidell is mijn favoriete geschiedenisdocent
Dan kunnen er geen ads op de video komen waar de videomaker geld voor krijgt
Electra63 schreef:bigone schreef:De FvD is heel ver gezakt in het aantal zetels , wanneer er nu verkiezing zijn was er weinig meer over van hun winst.
10 zetels toch nog, volgens de prognoses en dan PVV iets van 22?
Is samen toch 32 zetels ongeveer.
Magrathea schreef:IMANDRA schreef:
Dan kunnen er geen ads op de video komen waar de videomaker geld voor krijgt
Ah, dus de kanalen met patreon pages of met sponsored content?
ElSea schreef:Ik blijf het (onder andere in dit topic) bijzonder vinden hoe, als je mening de standaard is, bot je over de tegenpartij kan spreken. Als dezelfde toon gehanteerd werd door de tegenpartij richting Gommers, Rutte oid wordt er grof schande van gesproken![]()
Verder merk ik dat dit topic, ondanks dat het Viruswaanzin heet, weinig te maken heeft met die kant van de discussie en alles eerder richting een 'gewoon' corona topic gaat.
Ohja, en nog een aanvulling maar dan spreek ik voor mijzelf: die graancirkel/MH17/pedofielen complottheorieën is denk ik niet de gemiddelde denkwijze van iemand die kritisch is op het huidig beleid. Hoop ik althans
Janinevv schreef:Cayenne schreef:Maar gelooft Lange Frans serieus in graancirkels, complottheoriën over MH17 en 9/11 en dat het journaal wordt gebruikt om ons te hersenspoelen?Of zegt ie dat gewoon voor de views?
9/11 denk ik ook wel hoor dat het kan.
secricible schreef:Ik zie hier idd wel een verschil tussen hoe er gekeken wordt naar mensen die kritisch zijn op het beleid aan de ene kant:
- wegen de maatregelen op tegen de economische achteruitgang?
- zijn mondkapjes nuttig/ kunnen ze verplicht worden
Enz.
Of de mensen die echt in een volledig andere werkelijkheid geloven:
- corona is een voorop gezet plan door een satanische sekte
- corona is bedoeld om mensen te chippen/ vrijheid te beeindigen/ de ouderen bewust uit te roeien/ and so on.
Het eerste vind ik een interessante discussie, zeker als die enigzins onderbouwd plaatsvindt.
Het tweede is vaak een discussie zonder feiten (soms zelfs met "ik geloof niet in feiten"), argumenten die weerlegd worden met "alle cijfers zijn gelogen" and so on.
Dat tweede kan ik niks mee en is net als discussieren over God met een christen. Het leidt nergens toe.