Mara: Mijn vriendin had het zelf gebakken. Het was echt enorm lekker brood, ik vond het vergelijkbaar met zuurdesembrood. Als er interesse naar is zou ik haar het recept kunnen vragen maar het is in ieder geval gemaakt met meel en tamme kastanjes.
Wat lief dat je het eten zaterdagavond gewoon gegeten hebt, laten staan als iemand zijn best heeft gedaan is inderdaad moeilijk. Pannenkoeken heersen wel hier in het topic haha, super lekker zondags ontbijtje had je!
Klinkt in ieder geval als een heerlijke dag!
Lisanne: ik ga vanavond pas!

Tanja: Dat valt qua calorieën inderdaad erg mee, fijn dat je het kon combineren met avondeten! Ik heb me deze week voor drie lessen ingeschreven. Er zijn iedere avond lessen en je kunt je als je een abonnement neemt onbeperkt inschrijven. Omdat ik de vorige keer zo veel spierpijn had, hoop ik dat het me gaat lukken om deze week 3x te gaan maar denk dat het wel goed moet komen.
Zo te zien heb je alweer heerlijke soep op!
Succes met je examen vandaag en veel plezier daarna in de sportschool!!
__
Ook hier vandaag een echte weekenddag. Met mijn schoonfamilie op pad geweest waarbij we veel in de auto moesten zitten. Op de terugweg gingen ze langs de mac maar ik had oprecht nergens zin in dus het was niet zo moeilijk te weerstaan. Het rook alleen zo lekker in de auto daarna, dat ik wel nog twee kipnuggets op heb

Later ook nog een klein rondje gefietst maar wat stond er een harde wind dus was er snel klaar mee haha.
O: stokbroodje met kruidenboter
T: 2 kipnuggets
L: boterham met pindakaas, 200 ml magere yoghurt
A: bami met saté
T: beschuitje met cottage cheese
B: halfuurtje racefiets
Klinkt als heel weinig maar ik kwam toch rond de 1600 kcal uit dus tevreden!