Ik ben ooit begonnen hier mee te lezen maar ik kom niet bijgelezen dus vraag maar gewoon of ik mee mag doen met jullie?
Mijn afvalgeschiedenis in het kort:
In 2014 getrouwd maar op het pas moment bleek ik toch iets meer gegeten te hebben dan de bedoeling en niet meer in mijn jurk te passen.
Toen op basis van meer bewegen en calorieën tellen van 67 naar 59 kilo gegaan.
Begin 2015 raakte ik zwanger van onze zoon en ben ik in de laatste fase erg aangekomen. Begin 2016 weer op eten gaan letten en van 72 naar 60 gegaan.
Vlak na het behalen van mijn streefgewicht weer zwanger geraakt en zelfde verhaal.. nu geëindigd rond de 70 kilo. Hiervan vrij makkelijk 4 kilo kwijt geraakt en toen verhuisd en aan een verbouwing begonnen.
Ik denk dat mijn motivatie om op mijn eten te letten in het oude huis is blijven liggen..
Eerste weken natuurlijk super ongezond gegeten.. er was hier niet eens een keuken..
Alleen nu lukt het me gewoon niet meer op te letten. Ik grijp alles dat voor mijn neus komt en snaai bijna de hele dag. Ik zoek dus echt even motivatie en iemand die me er op aanspreekt dat ik me "misdraag".
Ik zit nu rond de 67 kilo. Mijn streefgewicht is rond de 60 kilo (ik ben 1.70m).
Mijn doel is 0.25-0.5gr per week afvallen met eens per week een weegmoment.
Ik gebruik daarvoor MFP met een doel van 1400-1500 kcal.
Ik beloof nu trouw mee te lezen, leuke recepten te delen etc.
Hopelijk ben ik nog welkom