Gecondoleerd met dit grote verlies lieve TS. Tot op het laatste moment hoopte ik op een wonder. De artsen hebben gedaan wat ze konden. En vooral jij hebt gedaan wat je kon. Enorm veel respect voor jou. Ik wens je heel veel kracht toe, ook voor je zoontje en de naaste familie en vrienden. Ontzettend veel sterkte toegewenst, niet alleen voor nu, maar ook de tijd die komen gaat...
Vaak praat mijn mond sneller dan ik denken kan of typen mijn vingers ogenschijnlijk gedachteloos mijn gedachten en gevoelens op papier. Maar het lukt me nu niet dat te doen. Mijn handen staan stil, mijn lippen zijn gesloten en in mijn hoofd is er geen enkele gedachte. Complete stilstand, overrompeld door het verdriet en gemis wat jij en ukkepuk moeten voelen. Ik kan helaas niet anders dan je heel veel sterkte wensen. Nu, maar nog meer in de toekomst.
ZoeyDercks
Geplaatst: 18-03-19 00:36
Ik had dit topic een hele tijd geleden ontstipt omdat het voor mij te dichtbij kwam (recent iemand verloren aan deze k*tziekte) en heb met een brok in m'n keel je bericht gelezen TS. Wat ben jij een sterk mens Gecondoleerd en heel veel sterkte..
Gowlan
Geplaatst: 18-03-19 01:10
Lieve Angelique,
Woorden schieten tekort. Gecondoleerd en onwijs veel sterkte met het verlies van Wolter. Ook voor jullie kleine man. Dikke knuffel.
Manderino
Geplaatst: 18-03-19 01:21
Gecondoleerd en heel veel sterkte, altijd stil meegelezen met een huilend hart.
TS, ik wil je heel erg veel sterkte wensen, samen met jullie kleine en naasten. Ik heb je updates met tranen in mijn ogen gelezen. Wat moet dat vreselijk zijn geweest voor jullie. Bizar. Voor zo'n jonge vrouw heb je het ontzettend goed gedaan en dat zul je ook blijven doen. Gun jezelf de tijd.