Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDenies schreef:brokjes schreef:ik vond de kleur ook niet helemaal bij je passen, ben benieuwd hoe het nu wordt
Oh, haha. Ik vond de kleur wel mooi en gelukkig andere ook; maar het had lichter moeten zijnDus het is nu lichter. Zal morgen foto maken als het lukt.
[ [url=m/Vay3R0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn before foto hahalekker ongekamd haar.

ben niet gegaan
 ben niet gegaan                                                         

M_ontana schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat een clarifying shampoo is haha. Ik gebruik momenteel alleen conditioner, daar lijkt het het beste op te doen. Ik heb alleen al zoveel verschillende producten geprobeerd (uiteraard wel de tijd gegeven om eraan te wennen) dat ik niet meer weet wat ik voor producten kan gebruiken. Ik weet zo niet precies wat ik nu gebruik, ik kijk thuis even!

Ik ben nog steeds niet tevreden. Ze hebben het in de kapsalon gewassen en toen werd het een stuk lichter en toen is er weer een tint opgezet die ik voorheen ook had. Eigenlijk is dit dus totaal niet wat ik in gedachten had maar durf ook niet meer terug te gaan …
 Ik ben nog steeds niet tevreden. Ze hebben het in de kapsalon gewassen en toen werd het een stuk lichter en toen is er weer een tint opgezet die ik voorheen ook had. Eigenlijk is dit dus totaal niet wat ik in gedachten had maar durf ook niet meer terug te gaan …  Ze hebben het, nadat het ontkleurd is, te ver doorgekamd dat de bruine kleur teveel gemengd is met het blonde - weetikveelwat allemaal. Maar ik baal erg van en heb nu echt niet het geld om weer alles te laten ontkleuren.
 Ze hebben het, nadat het ontkleurd is, te ver doorgekamd dat de bruine kleur teveel gemengd is met het blonde - weetikveelwat allemaal. Maar ik baal erg van en heb nu echt niet het geld om weer alles te laten ontkleuren. 
                                                          denk dat niemand het ziet, maar het voelt wel weer fris aan
 denk dat niemand het ziet, maar het voelt wel weer fris aan