Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het was al warm om gewoon een spijkerbroek aan te hebben. Wel fijn dat je lekker getraind hebt iig!
 Het was al warm om gewoon een spijkerbroek aan te hebben. Wel fijn dat je lekker getraind hebt iig! ) Heerlijk met dit mooie weer! 's morgens is het nog lekker fris. Vanavond mijn racefiets afstoffen en de eerste kilometers maken
 ) Heerlijk met dit mooie weer! 's morgens is het nog lekker fris. Vanavond mijn racefiets afstoffen en de eerste kilometers maken   
                                                         Yonker schreef:Hoe trainen jullie op tempo? Ik loop nog erg sloom maar ben nog opbouwende naar de 30 min, doe t rustig aan want wil geen blessuresnu loop ik echt erg sloom maar is t nu echt zo dat de uithouding eerst belangrijk is en dat het tempo wel komt?
 .
.                                                         
 Gaat gelukkig al steeds beter
 Gaat gelukkig al steeds beter  

Die eerste is echt prachtig!
  Die eerste is echt prachtig!                                                         

Bedankt voor het meedenken.
 Bedankt voor het meedenken. Dat lijkt me echt abnormaal warm. Ik heb het in een korte broek al onwijs warm
 Dat lijkt me echt abnormaal warm. Ik heb het in een korte broek al onwijs warm