Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tylando

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:44

Of dat ze door 1 of ander dier omver geknikkerd worden.. da's wel grappig :=

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:43

Hahaha inderdaad! O:)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:31

laetitia schreef:
Toen Nils Holgerson stopte heb ik zelfs nog een brief geschreven naar de omroep. Ik vond het zo erg en of het alsjeblieft terug kon op de buis
:')

Dommel en boes boes waren er toen ook al. Ik ben uit 83 denk dat ik een jaar of 7 was dat Dommel begon, vonden mijn zusje en ik erg leuk.

Dunja en Daisy vonden we ook heel leuk toen was ik wel al een stuk ouder.

Eeen Ovidee en zijn vriendjes... Kijk uit malloot een kokosnoot....... We lachen gieren brullen ons nog dood.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:52

waxmeltsenzo schreef:
laetitia schreef:
Toen Nils Holgerson stopte heb ik zelfs nog een brief geschreven naar de omroep. Ik vond het zo erg en of het alsjeblieft terug kon op de buis

Dommel en boes boes waren er toen ook al. Ik ben uit 83 denk dat ik een jaar of 7 was dat Dommel begon, vonden mijn zusje en ik erg leuk.

Dunja en Daisy vonden we ook heel leuk toen was ik wel al een stuk ouder.

Eeen Ovidee en zijn vriendjes... Kijk uit malloot een kokosnoot....... We lachen gieren brullen ons nog dood.

Ik kom duidelijk uit hetzelfde tijdperk :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:55

Vandaag was ik voor een interview met een verpleegkundige in het ziekenhuis, nu had ik er dus even niet bij stilgestaan dat je dan constant gillende kinderen om je heen hebt. Nu kan ik dat in het ziekenhuis nog iets beter begrijpen dan ergens anders, maar toch... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:57

Op een pediatrie kan ik daar inkomen. Op een neonatologie ook. Voor de rest eerlijk gezegd niet...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:01

Varekaj schreef:
Op een pediatrie kan ik daar inkomen. Op een neonatologie ook. Voor de rest eerlijk gezegd niet...

Het was in de toiletten :+
Bij neo was het juist heel rustig, die baby's slapen allemaal natuurlijk. En er waren ook geen ouders/overige kinderen aanwezig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:04

Ik hoop toch dat je daar geen interview hebt afgenomen :))

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:11

Nee _O- Maar je moet soms hè

Ons interview was op de afdeling en daarna mochten we even kijken bij de baby's. Was echt mega, al die apparatuur :oo Kan me indenken dat dat best heftig overkomt als je daar als ouder staat.
Ik vond het alleen machtig interessant :+ En onbegrijpelijk dat het er allemaal zo niet-geavanceerd uitziet.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 19:02

waxmeltsenzo schreef:
Ibbel schreef:
En "kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen" natuurlijk :D

Ik vond dat liedje altijd zo lief.

Puppie Langkous keken wij trouwens ook.

_O- Gaat dat over het hondje van Pippi?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 19:26

Nee moest Pippi zijn lol. Mijn i pad vind het leuk om worden te veranderen heel vervelend.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:52

:') :') :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:55

:))

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:00

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:02

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:07

Nice!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:07

Dat zijn prima cadeautjes :D :j

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:12

Echt 100x leuker dan van die roze pyamaatjes of oude oma vestjes in mini uitvoering waarvan ik sommige dus echt niet ging aantrekken :o
Een aantal heb ik nieuw doorgegeven aan mensen die wat meer into roze waren.

Dat boek lees ik nog vaak even in, is gewoon echt grappig.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 13:36

Ik volg de comments op het plaatje op de vorige pagina nog een beetje. Het is echt ongelofelijk wat je soms ziet.
Citaat:
Wow you guys really think that you can be ready. You never know when your ready. But I'll tell you one thing, it's that having a child will humble you and help you grow the fiets up. Not only that, the experience is something beyond our understanding, but in a way helps you understand so much. Children are beautiful, and they will help you realize so much. Don't believe this hype, Its nothing but excuses.

In reactie daarop, zelfde persoon, na enkele replys van mensen die het er niet mee eens waren:
Citaat:
Yet with high murder per capita rates, suicides, death by illness, terrorism etc.. I hardly believe the world is over populated. Try again.

Zo dan :=
Citaat:
I don't think kids make everyone grow up. Maturity is choice actually. Just like we have a choice to view the world as a good place or a bad place. Besides, everyone is acting like the world is so hard today. The way people are commenting, I swear it's as if they grew up without civil rights, same sex marriage, or free and public education.

Pardon :wow:

Citaat:
That isn't the only benefit to having a child. I didn't want to get worldly, but you get tax breaks, school benefits, And etc. But if an innocent child doesn't force you to take responsibility, then you most likely have deeper issues, and may even be a contributor to this so called "broken world" that this post points out.

Maw als ik denk niet goed met kinderen te kunnen heb ik diepere problemen (ja wie weet) maar dan moet ik maar naar de psych zodat ik alsnog kinderen kan hebben :j jottum

Edit: nog zo iemand
Citaat:
Kids motivate parents to climb the economic ladder and be a role model for kids. You're talking about 1 in 7 billion and our birthrate is below (1.86 kids per family) where it needs to be to replace itself (2.1).

Careers are temporary and not that important in the grand scheme of things. Being a marketing director isn't as important or meaningful as raising and molding a life and caring for something bigger than yourself.

Plant u voort, die baan van jou die kanker geneest boeit niemand wat :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:05

'Innocent child'.. juist ja. Alle kinderen zijn zo onschuldig, puur en schattig. Vooral als ze dier aan de staart trekken, slaan of uitdagen. Heel onschuldig inderdaad.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:11

Wil jouw neefje even kennis komen maken met mijn kat? Die mept (met nagels uit!!) als kinderen in zijn personal space komen.

En ja, er zijn een aantal kinderen die niet meer bij mij op het terrein durven komen ~~}>

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:41

Kinderen en dieren ja. Ik vind het in veel gevallen geen combinatie. Ik weet nog dat ik en mijn vriendin vroeger de cavia's lieten trouwen. Met pakje en al. En die beesten maar piepen. :=

Staarten trekken inderdaad of de hond gebruiken als paard. Dieren worden gewoon gebruikt als speelgoed.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:46

Als je kinderen en dieren combineerd dan mag je ze gewoon niet alleen laten.
Een peuter kan gewoon nog niet weten wat een dier voelt. Dat moet je iedere dag iedere 10 minuten weer uitleggen.
Zelfs als ze op den duur weten hoe het hoort kan het uit pure enthousiasme toch weer mis gaan (op de kat gaan liggen omdat hij zo lief is).
Maar als je die tijd neemt dan voorkom je wel narigheid op latere leeftijd als ze niet meer continue onder toezicht zijn.

Ik had vroeger ook een konijn dat eigenlijk niet helemaal verstandig was van mijn ouders, gelukkig was is een voorzichtig kind. Maar ik heb daarmee ook barbie springwedstrijd laten rijden. Anderzijds was het een enorm aanhankelijk konijn dat me overal volgde en los kon lopen dus echt geleden zal hij wel niet hebben anders was hij wel bang geworden.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 18:11

Hele Jonge kinderen en dieren dat is idd iets wat je als opvoeder heel goed moet begeleiden
Want de hele kleintjes hebben het besef van iets zeer doen etc gewoon nog helemaal niet
Als ouders daar steken laten vallen kun je best vervelende situaties krijgen als ze wat minder klein zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 18:32

Natalie36 schreef:
Wil jouw neefje even kennis komen maken met mijn kat? Die mept (met nagels uit!!) als kinderen in zijn personal space komen.

En ja, er zijn een aantal kinderen die niet meer bij mij op het terrein durven komen ~~}>

Ja hoor, ik vind het prima :D

Als ik er bij ben zorg ik er als het kan voor dat ze bij elkaar vandaan blijven, al vinden de ouders het wel leuk dat die koter het hondje kan aaien(aan de haren trekken) en snoepjes(een hele hand vol) kan geven, want ze moeten aan elkaar wennen. -O-