[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 19:24

Suus, ik heb het allemaal gehoord inderdaad. :oo Ik hoor hem toevallig nu weer zingen dus het zal nu wel weer goed zijn, maar met het weer wat vandaag de hele dag bezig is is het echt niet normaal... := Maar goed dat jullie droge plekken hebben!

Vraag me ook af of ik in Engeland (Londen en Liverpool) van de zomer echte dingen ga vinden die ik MOET hebben. Waarschijnlijk neem ik gewoon weer UD mee naar huis (bronzer wil ik nog graag van hun dus die haal ik daar dan wel als holiday goodie) maar volgens mij is alles daar duurder dus ook niet zozeer de moeite waard om daar te halen? Als iemand ideeën heeft, fire 'em at me want ben benieuwd. :')

Zou nog een foto posten van mijn eyeliners van Essence. De bovenste is de Catrice made to stay highlighter pen in 010 "Eye Like!" - daarna de Liquid Ink Eyeliners van Essence. De witte is van de 'the whites' en de andere drie vallen onder de 'the darks', kon geen specifieke namen vinden op de verpakkingen. Eerste foto zonder flits, tweede met. Vind de highlighter heel mooi, ben benieuwd als ik 'm probeer. De witte is een beetje zilverachtig, dan een gouden met een lichte shimmer, een beetje bordeaux-paars en dan grijs/charcoal met witte shimmer. <3

Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 19:29

Witte eyeliner. Nice :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 19:30

Ja zocht er al een tijdje een die daadwerkelijk goed overkomt maar kon geen goede vinden dus ben heel benieuwd!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 19:33

Wauw best indrukwekkend van Essence. Hoe zijn ze om aan te brengen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 19:38

Heel makkelijk en dekken op mijn hand echt super! Zit een brede brush applicator bij, weet niet of ik die zo fijn ga vinden voor een wing maar kan anders altijd een ander kwastje gebruiken. :)

Heb ze overigens op de website van Kruidvat gevonden. Ik heb de Plum, Bronzy & Clyde, Light White en Steel The Grey!
https://www.kruidvat.nl/search?text=liq ... 20eyeliner

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:17

Suus, zag het ja op Snapchat van een bekende! Maar moesten jullie tegen de hekken zitten? Wij moeste vorige week bij The Flying Dutch juist van de hekken wegblijven. Er is zoveel regen gevallen de laatste tijd. :\

Sodera, is Dublin heel leuk om naartoe te gaa voor stedentrip? Twijfel tussen Boedapest, Praag of Dublin.

Om weer on-topic te gaan.

Vind haar eerlijkheid zo verfrissend hè.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:26

Ze moesten absoluut niet tegen de hekken maar wel op de grond en met hun voeten tegen elkaar.. Was best ff spannend

Wil die sleek highliter toch denk ik nu :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:39

Ik moet zeggen, heb nog niet de hele video gekeken maar de comment box alle dingen over Jeffree's uitspattingen en ik ben ook totaal geen fan van hem. Zijn producten vind ik mooi en die bestel ik ook maar oliebol, zijn persoonlijkheid vind ik walgelijk sorry dat ik het zeg.. := Als ik soms ook zijn tweets zie, en nu dan al die dingen die in die description box staan.... -O-

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:44

Klopt, ik twijfel zelfs om dingen van hem te kopen omdat ik zo een gedrag moeilijk vind om te steunen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:55

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:08

Denk dat je de meeste merken die zo heftig worden gepromoot via allerlei Youtube kanalen best in twijfel mogen worden getrokken.

Als ik dan lees dat het Becca x Jaclyn Hill palette bij de mensen die ervoor betaald hadden flink tegenviel en bij degene die het moeten promoten het blijkbaar te gek is... := En voordat het palette uitkwam was ze naar eigen zeggen heel betrokken bij het maken ervan en dat ze niet zomaar haar naam op iets deed plakken etc. maar nadat mensen negatief er zich over uitspreken ineens niet meer en ben je alleen verantwoordelijk geweest voor één kleur? |o Als je je naam ergens aan verbindt dan sta er ook achter.

Misschien zeur ik hier teveel over. :')
Laatst bijgewerkt door Niniane op 12-06-16 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:09

Toen ik bij de KV was ook the blushed nudes pallete meegenomen, vond hem wel schattig.
Net even uitgeprobeerd (eerste vier kleuren van links) samen met de highlighter. Ik had ook eens voor de gein mijn wenkbrauwen donkerder aangezet dan ik normaal doe, dat moet ik dus NIET doen :') :')

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:17

Shizzel schreef:
Ik moet zeggen, heb nog niet de hele video gekeken maar de comment box alle dingen over Jeffree's uitspattingen en ik ben ook totaal geen fan van hem. Zijn producten vind ik mooi en die bestel ik ook maar oliebol, zijn persoonlijkheid vind ik walgelijk sorry dat ik het zeg.. := Als ik soms ook zijn tweets zie, en nu dan al die dingen die in die description box staan.... -O-

Wat shiz zegt :j ik heb het in het vorige topic geloof ik al aangegeven dat ik Jeffree op snapchat heb en hij daar niet is zoals wij denken dat hij is. Ik vind Jeffree met de minuut walgelijker, echter zijn zijn liquids wel dé liquids. Ik schiet er niets mee op als ik ze niet zou kopen, net alsof hem dat wat kan schelen. maar om héél eerlijk te zijn, alle grote beautybloggers zijn wel een beetje zo, het is 1 grote rel die beautywereld, ook in Nederland.

Ik volg ook geen enkele beautyblogger op Nikkie na, de reviews zijn altijd wauw ook al is t product poedersuiker. Nikkie volg ik alleen omdat ik haar echt grappig vind :j

Overigens irriteer ik me wel aan haar wangen, het meisje van de video dan, haar linker (voor het oog) is wel erg heftig := of lijkt t maar zo?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:18

Ik ken hem niet behalve van jullie spullen van hem hier, maar waarom is hij zo vreselijk dan? :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:21

Fenrir schreef:
Ik ken hem niet behalve van jullie spullen van hem hier, maar waarom is hij zo vreselijk dan? :=

Op snapchat is ie heel opschepperig en trapt ie andere mensen de grond in, noemt ie ze kansloos en blut en gaat ie daarna naar z'n kast om zijn tassen te filmen met daarbij zo ziet t eruit als je wel succesvol bent enz enz.

Manny is net zo walgelijk en dat geldt ook voor patrickstar. Als Jeffree zegt spring schreeuwen zij het hardst hoe hoog?!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:23

Ik vind tati best eerlijk, dat is de enige eigenlijk.
Het scheelt natuurlijk dat ze veel zelf investeert, van de andere geloof ik vaak niks van..
Wat ik echt erg vind eigenlijk

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:26

Fenrir schreef:

Wat Friem zegt maar hij is ook racistisch. Hij heeft letterlijk ooit gezegd dat een Afrikaans-Amerikaans meisje haar huid met zuur moest ''behandelen'' zodat haar foundation zou matchen. %) 8)7

De verdere details legt Stephanie in dat filmpje uit rondom 19:44.
Laatst bijgewerkt door Niniane op 12-06-16 21:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:27

Ik koop dus altijd al mijn make-up gewoon bij de Kruidvat maar nu ik hier Mac kleuren lippenstift aangeraden heb gekregen zou ik deze wel echt graag willen (in ieder geval eerst eentje om te proberen). Ik zie zelf dat ik ze bij de Bijenkorf kan bestellen, is dat handig? Of kan ik er handiger op een andere manier aan komen. Ik woon overigens in een durpje in Friesland dus ervoor naar Leeuwarden en eventueel Groningen zou nog kunnen maar anders bestel ik liever.

De vraag is dus eigenlijk, hoe kom ik aan Mac make-up?

@Fenrir: Ik weet niet hoe het staat als ik je hele gezicht zie maar vind je wenkbrauwen helemaal niet verkeerd zo! En mooie kleur oogschaduw!
Laatst bijgewerkt door Jildau op 12-06-16 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:28

Jeetje, dat klinkt idd niet als een leuke vent :=

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:28

idd, de liquids vind ik zelf erg goed van jeffree maar dat is het dan! ik lees revieuws maar doe k van veel blogs om zo de juiste review voor mijzelf te krijgen.

Nikki vind ik ook fijn, maar die is ook niet bang veel geld uit te geven aan producten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:29

Jildau schreef:
@Fenrir: Ik weet niet hoe het staat als ik je hele gezicht zie maar vind je wenkbrauwen helemaal niet verkeerd zo! En mooie kleur!

Ik vond het nogal heftig, probleem is vooral dat het eigenlijk gewoon niet de goede tint is. Bijna alles wat ik (in de winkel iig) kan vinden is zoals dit blond of bruin, en ik heb roder nodig, maar dat zit er nooit bij.
Als ik het wat lichter aan zet valt het nog niet zo op maar dit is niet zo heel fraai :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:30

Zo op de foto ziet het er goed uit! Heb je full face?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:30

Op mijn computer nog wel denk ik (als ik ze niet allemaal al heb weggegooid) maar die zet ik net uit :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:31

Mac bij de pro store of de mac counter bij doudlas/ bijenkorf. Check even website maccosmetics :)

Heeft iemand rose matter al van jeffree te swatchen O:)

En iemand nog reactie op wat musthaves is mee te vragen door pa en na uit amerika?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:31

Rose matter is onderweg, nog ff geduld hoop hem deze week te krijgen :D