Veel plezier op jullie trip!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Nouja het was voor mij een saai rondje. Dagelijkse prik haha.
Nederland heeft zeker mooie gebieden. En ik vind het groene hart waar ik zit behoorlijk onder gewaardeerd. Maar moet wel toegeven dat er mooiere gebieden zijn hoor.
pien_2010 schreef:BeFunny schreef:Nouja het was voor mij een saai rondje. Dagelijkse prik haha.
Nederland heeft zeker mooie gebieden. En ik vind het groene hart waar ik zit behoorlijk onder gewaardeerd. Maar moet wel toegeven dat er mooiere gebieden zijn hoor.
Dat hou je altijd, de kunst is om de schoonheid te blijven zien van het bekende.
pien_2010 schreef:Misschien moet je geëmigreerd zijn om Nederland haar schoonheid te zien. Ik vind het een prachtig land en geniet van je foto's waarbij dit gedicht bij mij op kwam.
Marie_Anne schreef:Je leuk is dat hé. Dat heb ik ook.Tegenwoordig zie ik veel meer, in kleine dingen ook,
pien_2010 schreef:Komen we ergens in de middle no were aan, in een piepklein gehuchtje, staat er een piep klein zeer oud vrouwtje helemaal in het zwart, met felle argwanende oogjes naar ons te kijken hoe wij met la petite voiture aangereden komen vanaf het wandelpadOmdat we paar keer een route hadden die dood liep, kwamen we er 3 keer langs en als een standbeeld bleef ze "op wacht" naar ons te kijken en de laatste keer stond er een gebocheld oud mannetje naast→ ook al zo'n kleintje. Wij hadden hier wel lol over. Of zoals manlief zei: "als er nooit iemand langs komt, dan is dit ook wel heel erg heftig wat wij doen"
Grit schreef:die hebben weer wat om over te praten.
Of ze zijn hartstikke hip en jullie signalement staat nu in buurt-app ter waarschuwing.
Goof schreef:Jemig, wat is het prachtig. Echt, voor mij zijn dat dus vakantiefoto's,maar jij woont daar gewoon. Ik wil dat ook.
Waar woon je precies? En hoe ben je er terecht gekomen en wat doe je daar?