. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
ik zat eerst ff te kijken van 'huh'. Nu durf ik geen smileys meer te gebruiken!

RusselNuwell schreef:Renee, bij mij op de sportschool is het gebruikelijk om iedere 6 weken het vetpercentage te laten meten. Ik vind iedere week ook wel wat erg veel. 16 april ben ik weer aan de beurt! Dan gaan ze ook kijken of mijn schema nog steeds geschikt is.
Dreamy schreef:Ik ben al geweest. 10 minuten warmgelopen, hele lichaam kracht gedaan en daarna nog 20 minuten op de crosstrainer.
Vond vandaag de buikspieren zo zwaar gaan, dacht dat het kwam omdat ik die gister nog eens extra had gedaan (had gisteren eigenlijk een cardio-dagje).. Bleek dat ik hem 10 kilo zwaarder had staan
Ik vind het qua eten wel erg lastig.
Heb vanochtend 2 volkoren crackers met pindakaas op en een glas water, daarna gesport (3 kwart fles water gedronken) en net een banaan op.
Ik ben al gauw bang dat ik te veel of verkeerd eet.
Wat kan ik nu het beste als lunch nemen?
.
Toch weer lekker om te doen na 3 weken alleen groepslessen
Renee1991 schreef:RusselNuwell schreef:Renee, bij mij op de sportschool is het gebruikelijk om iedere 6 weken het vetpercentage te laten meten. Ik vind iedere week ook wel wat erg veel. 16 april ben ik weer aan de beurt! Dan gaan ze ook kijken of mijn schema nog steeds geschikt is.
Nou ja, vetpercentage maak ik er van, dat staat in ieder geval op dat bonnetje wat uit de weegschaal rolt. Wie weet zet die begeleidster mij met een ander doel op de weegschaal, geen idee.
Ben vandaag weer wezen sporten, maar het ging iets minder goed dan de vorige keer.. Kop vol met snot zitten. Wel 10 min gefietst, borst, rug, benen en buikspieren getraind en toen nog 20 min op de crosstrainer, daarna 10 min rustig uitgelopen. Voel me wel voldaan, maar het kostte wat meer moeite.
Sterkte!
nu weer salsa en bachatales!