Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maris89

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:13

Elke week lijkt mij ook wat veel, ik ga gewoon weer na 6 weken :) .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:13

Ik mag me zelfs niet eens wegen iedere week van diëtiste :o om de 2/3 weke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:15

Dat ga ik dan toch maar eens vragen.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:20

Pff heb echt te weinig gesport deze week.. ook nog niet paardgereden want waai zowat van m'n paard af dan denk ik.. Gelukkig vanavond een uurtje zumba :)
Nu nog maar leren voor m'n tentamens >;) |o :O

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:15

V_eraa schreef:
Pff heb echt te weinig gesport deze week.. ook nog niet paardgereden want waai zowat van m'n paard af dan denk ik.. Gelukkig vanavond een uurtje zumba :)
Nu nog maar leren voor m'n tentamens >;) |o :O

Ik lig DUBBEL hier, V_eraa opent de buizen van Eustachius met een reflectoire verrichting

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:35

Haha 1 april grap is dus dat smileys in tekst veranderen?

Ik denk dat ik vanavond het sporten moet overslaan. Heb zon erge spierpijn dat ik nog amper kan lopen.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:37

Straks naar de sportschool toe :D

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:37

Echt irritand dat smileys veranderen ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:38

Jup, ik ga ook m'n sporttasje maar eens inpakken.

xRiiannex schreef:
Echt irritand dat smileys veranderen ..

Je kunt het uitzetten hè. Als je bij foruminstellingen Bokt4 ipv Bokt5 aanzet, dan is het weer weg.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:39

Ow, achjoh hou het wel een dagje vol xd

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:40

hahaah ik vind het echt hilarisch

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:41

Ik vind het ook leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:42

Voor heel even vind ik het ook wel grappig :P

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:08

Oh verschrikkelijk :') ik zat eerst ff te kijken van 'huh'. Nu durf ik geen smileys meer te gebruiken!

Renee, bij mij op de sportschool is het gebruikelijk om iedere 6 weken het vetpercentage te laten meten. Ik vind iedere week ook wel wat erg veel. 16 april ben ik weer aan de beurt! Dan gaan ze ook kijken of mijn schema nog steeds geschikt is.

Straks maar weer eens richting de sportschool *\o/*

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:01

Ik ben al geweest. 10 minuten warmgelopen, hele lichaam kracht gedaan en daarna nog 20 minuten op de crosstrainer.
Vond vandaag de buikspieren zo zwaar gaan, dacht dat het kwam omdat ik die gister nog eens extra had gedaan (had gisteren eigenlijk een cardio-dagje).. Bleek dat ik hem 10 kilo zwaarder had staan :o

Ik vind het qua eten wel erg lastig.
Heb vanochtend 2 volkoren crackers met pindakaas op en een glas water, daarna gesport (3 kwart fles water gedronken) en net een banaan op.
Ik ben al gauw bang dat ik te veel of verkeerd eet.
Wat kan ik nu het beste als lunch nemen?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:08

Dat is prima hoor Dreamy! Ik ontbijt meestal om 07:15 als ik moet werken.

O: 2 rijstwafels 30+ kaas, Morguh drink (Lidl) ontbijt of Brinta
T: 2 snack a jacks of fruit
L: 2 speltcrackers met hummus / kipfilet en soms een halve avocado erbij
T: Appel
A: Rijst met groente en kipfilet, maar morgen maak ik ook gewoon een stamppotje rauw andijvie met een rundervink

Als ik moet sporten eet ik als ik thuis kom nog een stuk ontbijtkoek of een banaan.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:12

Ik denk dat ik voor volkoren brood met een eitje ga :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:31

RusselNuwell schreef:
Renee, bij mij op de sportschool is het gebruikelijk om iedere 6 weken het vetpercentage te laten meten. Ik vind iedere week ook wel wat erg veel. 16 april ben ik weer aan de beurt! Dan gaan ze ook kijken of mijn schema nog steeds geschikt is.

Nou ja, vetpercentage maak ik er van, dat staat in ieder geval op dat bonnetje wat uit de weegschaal rolt. Wie weet zet die begeleidster mij met een ander doel op de weegschaal, geen idee.

Ben vandaag weer wezen sporten, maar het ging iets minder goed dan de vorige keer.. Kop vol met snot zitten. Wel 10 min gefietst, borst, rug, benen en buikspieren getraind en toen nog 20 min op de crosstrainer, daarna 10 min rustig uitgelopen. Voel me wel voldaan, maar het kostte wat meer moeite.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:32

Dreamy schreef:
Ik ben al geweest. 10 minuten warmgelopen, hele lichaam kracht gedaan en daarna nog 20 minuten op de crosstrainer.
Vond vandaag de buikspieren zo zwaar gaan, dacht dat het kwam omdat ik die gister nog eens extra had gedaan (had gisteren eigenlijk een cardio-dagje).. Bleek dat ik hem 10 kilo zwaarder had staan :o

Ik vind het qua eten wel erg lastig.
Heb vanochtend 2 volkoren crackers met pindakaas op en een glas water, daarna gesport (3 kwart fles water gedronken) en net een banaan op.
Ik ben al gauw bang dat ik te veel of verkeerd eet.
Wat kan ik nu het beste als lunch nemen?

Volkoren of speltbrood met kipfilet? of een salade?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:33

Ik heb gekozen voor speltbrood met een eitje :j

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:46

Waah jullie gaan te snel met praten :') .

Iemand had hier laatst een makkelijk recept voor kippensoep geplaatst. Weet niet meer wie dat was, maar kan die persoon hem nog een keer plaatsen? Iets met kip zoveel minuten koken in water met boullion en dan groenten erbij ofzo, weet niet meer precies... Dus de persoon die zich herkent in dit recept, graag eventjes posten :D :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:54

Ja ik ben ook wel benieuwd :)

Vanmorgen ipv groepsles weer lekker gefitnesst! *\%/* Toch weer lekker om te doen na 3 weken alleen groepslessen :)
Vrijdag maar weer mijn full body schema doen. In de ochtend sporten is zo lekker zeg, lekker veel energie wat je daarvan krijgt :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:59

Renee1991 schreef:
RusselNuwell schreef:

Nou ja, vetpercentage maak ik er van, dat staat in ieder geval op dat bonnetje wat uit de weegschaal rolt. Wie weet zet die begeleidster mij met een ander doel op de weegschaal, geen idee.

Ben vandaag weer wezen sporten, maar het ging iets minder goed dan de vorige keer.. Kop vol met snot zitten. Wel 10 min gefietst, borst, rug, benen en buikspieren getraind en toen nog 20 min op de crosstrainer, daarna 10 min rustig uitgelopen. Voel me wel voldaan, maar het kostte wat meer moeite.

Ik bedoel eigenlijk ook gewoon die weegschaal in het algemeen! Zijn meer dingen die ik wel interessant vind om te weten die erop staan trouwens dan alleen vetpercentage!

Net wezen sporten. Moest even een hele hoop woede uit mijn lijf werken, anders was ik thuis echt dingen stuk gaan gooien. Kreeg ook uit pure nerveusheid geen hap door mijn keel. Dus ik heb het roeien ook maar gelaten voor wat het is vandaag, omdat ik voelde dat ik echt te weinig had gegeten. Nu lekker thuis een banaan snoepen en hopen dat het morgen beter gaat.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:26

Pfoe kom net terug van bootcamp. Heb de bagger echt tot achter mn oren zitten haha :')
Wel een erg fijne afwisseling van XCO trouwens. Merk dat ik hier weer hele andere spiergroepen mee train en nog wat meer cardio conditie :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:22

RusselNuwell, soms is je agressie uiten wel fijn in de sportschool :) Sterkte!

Net armen/borst/rug gedaan, en een beetje conditie. Had alleen niet zo veel motivatie vandaag maar heb het wel netjes afgemaakt :D nu weer salsa en bachatales!