Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb soms ook haren op rare plekken, en een snorretje, en haartjes tussen mijn wenkbrauwen. Snap niet zo goed waarom mensen van celebrities verwachten dat ze er altijd uitzien alsof ze helemaal geen flaws hebben. Alle mensen hebben imperfecties, zou echt intens poedersuiker zijn als ze dat niet zouden hebben

Had thuis Media op gedaan (zie Instagram) dus wilde niet proberen, maar de mdw van MAC (die ik erg fijn vind!) kon zich niet voorstellen dat hij me niet zou staan. Ook Sin in handen gehad, maar die moet ik echt op mijn lippen zien voor ik die koop. En met 1 laag lippotlood en 2 lagen Media op had ik geen zin om die eraf te halen 

had idd al gezocht naar bloggers die mac gebruiken, maar tot nu toe nog niet echt wat gevonden.
Anthea schreef:Smashbox heeft een fijn palette met contour spul en blushes er in, Master Class 3![]()
http://www.sephora.com/master-class-pal ... ur-P387424

verder in beautylab en Vera behalve looks dan op 1 of andere manier kan ik niet lekker naar haar gezicht kijken.. Suus___ schreef:Heb je een foto roos?
I love beauty is in Zwolle daar ga ik niet helemaal heen reizen daar voor, had opzich wel gewild vind Cynthia heel leukverder in beautylab en Vera behalve looks dan op 1 of andere manier kan ik niet lekker naar haar gezicht kijken..