Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Ik vind de tienerlijn niet vies, maar ik koop er niets van want ik vind andere lijnen gewoon veel lekkerderwel heel leuk dat je een roosje krijgt als je op het knopje drukt van de showerfoam! Ik dacht eerst dat het een dop was dus ik probeerde hem er af te trekken, toen ik moest ik er mijn handen wel mee wassen
Janine1990 schreef:Eight schreef:Ik vind de tienerlijn niet vies, maar ik koop er niets van want ik vind andere lijnen gewoon veel lekkerderwel heel leuk dat je een roosje krijgt als je op het knopje drukt van de showerfoam! Ik dacht eerst dat het een dop was dus ik probeerde hem er af te trekken, toen ik moest ik er mijn handen wel mee wassen
Nou ik kreeg heeeeel wat anders op dat knopje![]()
Vind het trouwens wel erg lekker hoor! Heb wel het idee dat de geur minder lang blijft hangen en dat je er snel meer van gebruikt omdat het minder fijn smeert.
Daarbij wordt de huid onder de douche heel erg stroef, in tegenstelling tot de andere lijnen.
Djeradalover schreef:, blij dat ik niet de enige ben die er geen roosje uit krijgt
.
Mijn huid wordt ook heel stroef van de holi foam, als de foam op is ga ik de scrub eens proberen van de holi.
Djeradalover schreef:, blij dat ik niet de enige ben die er geen roosje uit krijgt
.
Mijn huid wordt ook heel stroef van de holi foam, als de foam op is ga ik de scrub eens proberen van de holi.
StillAngel schreef:Djeradalover schreef:, blij dat ik niet de enige ben die er geen roosje uit krijgt
.
Dat heb ik ook, soort 'droog' gevoel na het gebruiken van dat spul. Ruikt wel lekker maar blijft ook niet zo lang hangen. Vind het wel heel leuk om te proberen een mooi roosje te krijgen!
StillAngel schreef:Djeradalover schreef:, blij dat ik niet de enige ben die er geen roosje uit krijgt
.
Dat heb ik ook, soort 'droog' gevoel na het gebruiken van dat spul. Ruikt wel lekker maar blijft ook niet zo lang hangen. Vind het wel heel leuk om te proberen een mooi roosje te krijgen!
Sakura789 schreef:Hebben jullie dat droge met de ‘roosjesbus’? Ik heb die andere (paars/roze) en merk weinig verschil met de andere lijnen die ik gebruik. Ook de geur blijft best wel even hangen.