Deze nailart staat het mooist op een rode ondergrond. Ik zal deze kleur rood ook niet alleen dragen. Ik denk dat ik met kerst een mooie goud of groen lak en dan 1 accentnagel met rood en zo'n wit patroontje.
Met kerst vind ik ornament erg mooi.
F_Orumster
Geplaatst: 21-12-14 17:00
Wat leuk tazzey dat je er ook zo'n how to van maakt.
mooie kleur:) Welk merk gelpolish gebruik jij F_orum?
Yv_
Geplaatst: 21-12-14 18:32
Blueskye, staat op het flesje .
Mooi kleurtje idd ! Ik zou zelf alleen nog ff je tips bijvijlen zodat de tipwear niet meer zichtbaar is.
Vind de ster héél erg gaaf Tazzey, zou dat wel met kerst kunnen dragen. Alleen helaas voor mij té veel tape-dingen, dan raak ik weer in de war . Hou het wel bij 1 kleur lak
... na tientallen pagina's stalken van dit topic heb ik mezelf verraden op instagram, en zal ik maar openbaar maken dat ik een groot fan van dit topic ben
ik heb een aantal topics geleden al even meegekletst, maar nu ik ook actief op instagram bezig ben met nagellak leek het me leuk om hier weer rond te neuzen, en te genieten van jullie mooie creaties
Dank je BelleTessa! Het is inderdaad een chique kleurtje. Ik ben er wel content mee.
Welkom Tammy! Ik vergeet mijn Instagram vaak, toevallig vanavond weer een foto gedeeld. Ik vind Pinterest ook wel erg leuk.
Ik zit eraan te denken om een eigen lakje te maken. Alfa Romeo heeft een prachtige kleur en ik wil kijken of ik die na kan maken. Vroeger bij m'n paps in de zaak wel eens autolak op mijn nagels gesmeerd. Schitterende kleur, zat muurvast, na 3 weken nog geen chip te bekennen. Helaas niet heel gezond, dus nu wil ik op zoek naar een gezonde variant.
Ik vind de accentnagel wel mooi eigenlijk:) Matte heel chique voor naar het werk, snel een glitter erop voor het weekend. Zo, das wild genoeg voor mij:D
Anoniem
Geplaatst: 22-12-14 10:45
Leuk die glow in the dark, zeker als je een feestje hebt
Oeh, die vind ik mat heel gaaf Taz! En de accentnagel vind ik ook leuk
Welkom Tammy! Ik ben vrij actief op Instagram, heerlijk om swatches te delen en inspiratie op te doen.
Die matte is idd heel gaaf Taz!! Staat je onwijs goed
Wow Anc dat is wel heel blingbling, maar vind hem wel leuk maar denk dat ik hem niet als full mani zou dragen eerder als accentnagel of als een gradient..