callum: klinkt als een goed plan en 2kg per maand is zeker haalbaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandarijn12 schreef:Ok, dus verder eet je dan groenten en zo? Fruit? Wat nog meer?
Verder geen tussendoortjes oid. Ik ben geen tussendoortjes mens ik vergeet die dingen altijd. Frisdrank enkel in het weekend verder appeldiksap zo dun mogelijk aangemaakt en op de sportschool water. Ik ben eerst begonnen met het afwegen van dingen als aardapels en spagetti etc. Hier at ik te veel van en sinds ik dit weeg heb ik daar al geen problemen meer mee en merk ik wel dat ik ben afgevallen. Nu wil ik verder doorzetten en om mijzelf een stok achter de deur te geven en te zorgen dat ik wel ontbijt en middageten eet ga ik daar de shakes voor nemen. Ik vind brood niet zo lekker namelijk
Ik mag ook rijstewafels
Weet het niet zeker, meende dat ik het eens ergens had gelezen. SteffiiY schreef:@Blon_D Ik wil ook gaan beginnen met groente/aardappels/rijst afwegen, heb jij misschien een handig lijstje hoeveel je precies afweegt om op te eten?
Ik kan op internet geen duidelijk lijstje vinden, hoeveel verantwoord is.
Mars schreef:Hanidg lijstje Blon_D![]()
Zelf eet ik ook ongeveer die hoeveelheden, mocht je nu minder aardappels etc willen eten dan kun je in plaats daarvan misschien meer groenten opscheppen? Daar zit minder in
Ag en je moet jezelf afentoe gewoon een keer iets gunnen dat je lekker vind. Anders is het een levenslange oorlog die je met jezelf voert. Gewoon je best blijven doen en onthouden dat je het voor jezelf doet en niet voor anderen

Mars schreef:Dat laatste is zeker waar, heb je helemaal gelijk in
Zo hebben mn vriend en ik één keer in de week patatdag en halen we iets lekkers bij de snackbar voor avondeten. Dat lusten we nu eenmaal heel graag en dat maakt t makkelijker om de rest van de week de verleidingen te weerstaan
En soms nog iets lekkers in de avond.
!
. Vanmorgen toch op de weegschaal durven te gaan staan en ben niks bijgekomen of afgevallen. Valt me dus alles mee! Vanaf vandaag weer lekker gezond aan de slag en hopelijk kan ik dan nog +/- 15 kilo kwijt raken dit jaar!