ADD - ik word er zo MOE van!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjoo_

Re: ADD - ik word er zo MOE van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:24

Haha ik nu ook hoor! Maar op dat moment baalde ik wel!

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:27

Zeiden ze niet direct ' Geslaagd!', Marjoo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:32

Hahaha Marjoo, dat is wel typerend :')

Ik ben net terug van een heel open en leuk sollicitatiegesprek voor een stage voor volgend jaar en ik heb hem binnen! Weet zeker dat ik daar heel veel kan leren!

Nu het papierwerk nog in orde maken (daar ben ik dan weer minder goed in :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 13:38

Leuk Len! :D gefeliciteerd :D
Marjoo, _O- haha het verklaar het wel weer :=

Marjoo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 14:19

Gefeliciteerd Lente!
Haha nee ze zeiden alleen dat ik volgende week terug kon komen, ben benieuwd !

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 16:48

Bahbah, wat doen jullie als je 't even helemaal heb gehad met je week? Als je er even helemaal doorheen zit? XD

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 16:52

Tbh? als ik het écht niet meer red, dan las ik een baal dag in...niet de netste oplossing soms, maar... Vaak last mn lichaam die baaldag zelf wel in trouwens: zoals vandaag, word ik wakker met gierende migraine, en dan heb ik geen andere keuze dan in bed blijven liggen tot de migraine over is... Was vandaag rond 1 uur weer voorbij, en rest van de dag doe ik dan aankloten en wat dingen doen die ik al tijden uitstel enzo.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 17:01

Ja 't ergste is ik heb net 3 dagen vrij gehad, was ik ook echt aan toe. Denk dat het niet lang genoeg was :')... Kan er thuis ook niet echt bepaald over praten, wat ik dan toch altijd te horen krijg is 'het is overal wel wat.' Ik wordt zo moe van dat antwoord, is nou niet echt iets waar ik op hoop te horen tijdens een goed gesprek. Weet natuurlijk ook wel dat het bij geen 1 baan perfect is, maar daarom zou ik niet mogen 'klagen'?
Ik ga me maar vast op 't ergste weer voorbereiden, heb aankomende 2 dagen weer m'n langste dagen van de week. Kan niet wachten tot het september is, dan heb ik weer vakantie.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:15

Ik ken het hoor. Als ik het druk heb, zijn er allemaal dingen waar ik niet aan toe kom, inclusief tijd voor mezelf, ik kan dan vaak savonds en in het weekeind net genoeg opladen voor de volgende dag/week. Dus als ik dan ff vrij heb, moet ik eerst ff niets doen, een dag of langer afhankelijk van de drukte die ik gehad heb, en dan nog alle dingen doen die ik had uitgesteld, en dán kan ik pas echt tot rust komen en genieten van het vrij zijn... Als ik het hoor van mn studie genoten, hebben die daar geen enkele last van... Geen idee hoe ze het doen, maar zal wel het verschil zijn van wel of geen adhd... Tja... Ik pas me dr op aan en dan lukt het allemaal prima, moet alleen niet teveel kijken naar hoeveel andere mensen gedaan krijgen, want dat red ik gewoon niet...

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:18

Misschien moet ik m'n vrije dagen ook maar anders in gaan delen, precies zoals je zeg. Misschien kan ik dan ook aan 't einde wat meer genieten. 'T probleem van niet niets kunnen doen zal hier ook wel algemeen bekend zijn. Bij de paarden kom ik wel heerlijk tot rust, maar zodra ik dan weer op m'n werk kom is er niets meer van te merken xD.
Had net ook even een toppunt van hyperfocus geloof ik. Zat heerlijk te lezen terwijl de slang niet goed op de kraan zat en de woonkamer steeds blanker kwam te staan... Zit ook een keer lekker opde bank te lezen haha.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:33

Ik schijn ook niet stil, rustig even zitten zonder wat te doen.. lukt mij blijkbaar niet.
Dacht dat het wel mee viel maar tijdens de testen is uitgekomen dat ik altijd wel bezig ben.
Als ik op de bank zit dan ben ik of aan het tv kijken, tijdschrift aan het lezen vooral veel aan het computeren, dingen aan het regelen. Maar nooit gewoon rustig met bakje thee niks doen.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:37

Ik zat heel erg in een dip, maar de laatste tijd wat meer hulp en begeleiding gekregen en ik lijk er zowaar uit te komen! Krijg afgelopen week veel complimentjes op stage dat ik ze heel lekker met mij samen hebben gewerkt en bewoners die zich uitermate op hun gemak voelen, wauw, wat voelt dat goed!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:53

Dat moet inderdaad wel goed voelen!! Vaak geeft dat wel een extra boost om uit die dip te komen, een stel goede complimenten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:55

Complimenten helpen zeker. Ben nu zelf ook druk bezig met afvallen. En heb weinig zelfvertrouwen. Maar met Koninginnedag kreeg vriendlief toch paar keer complimenten over mij :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:55

Oh wat leuk inderdaad is dat!
Ik heb veel structuur nodig en als ik die eenmaal gevonden heb, dan werk ik zoveel lekkerder en dat resulteert ook in blije collega's en dat geef me weer een extra boost.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:29

Haha hoorde gisteren een verhaal van een bekende van ons die ook AD(H)D heeft.
Hij was met zijn vrouw naar een concert van de Rolling Stones daar is hij echt belachelijk fan van.
Ze stonden helemaal vooraan en de Stones doen voor het concert nog weleens wat fotootjes met de fans laten maken.
Dus de Stones liepen voor de hekken langs en gingen op de foto met de fans, die vriend was helemaal hysterisch want hij zou nu eindelijk op de foto komen met zijn helden.
Bedenkt hij zich ineens dat zijn veter los zit, dus hij bukt om zijn veters te strikken, hij hoort zijn vrouw hem nog roepen en flits, te laat.
Op hun WC hangt nu een foto van het concert met daarop de Stones en zijn vrouw, want hij was nog gebukt toen de foto werd gemaakt.

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:44

Ach gos :(:) Op zo'n moment zou ik denk niet weten of ik moet lachen of huilen, de situatie is op zich heel erg grappig, maar erg zuur als je dan zo'n enorme fan bent, en juist wanneer de foto gemaakt wordt, komt die AD(H)D weer om de hoek kijken...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:47

Hij kan er inmiddels wel om lachen maar dat heeft wel even gekost.
Zijn vrouw ligt nog elke keer helemaal dubbel als ze het verteld.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:51

Owww, dat zou mij ook echt kunnen gebeuren. Alleen niet bij de Stones :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:57

Hahaha dat is wel heel erg :')

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:26

Hele week al stageverslag uitgesteld, maar nu toch eindelijk er toe gezet en hij is aaaaf!

*valt last van schouders :D*

Nu nog even sporten, stel ik ook al tijdje uit vandaag en dan onder de douche en in mn bedje!

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:26

Goed bezig! Het is echt zo'n lekker gevoel als je eindelijk eens iets gedaan hebt waar je de hele tijd tegen aan zit te hikken... *\o/*

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:43

goed bezig!
ik was een uur te vroeg bij de vaardigheidstraining :/ hele planning weer op de kop... achja...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:06

Ik ben zeer benieuwd hoe het straks gaat als ik aan de medicijnen kom en met die groep. Al zie ik er aan de ene kant wel tegenop, waarom weet ik eigenlijk niet.
Heb ik altijd wel beetje gehad, voorbeeld als we met school naar kamp moesten. Had ik totaal geen zin in en het hoefde voor mij niet. Vond het wel prima thuis. Maar was ik daar uiteindelijk dan was het ook wel weer goed.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:38

@wemkelover dat herken ik, al heb ik dat nu nog erger dan vroeger. Gewoon met uitstapjes enzo ook, daarom ben ik nu al heel voorzichtig met wat ik van te voren afspreek :P