Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:17

Corelli schreef:
Ik vind dat je aan rode lippenstift ook gewoon moet wennen, vooral als je verder nooit wat op je lippen hebt :j Dus ben je zeker dat de kleur je niet staat of kan het zijn dat de kleur wel goed is maar dat je zelf nog moet wennen aan de knalkleur? :)

Ik ben overigens met een gekregen rode lippenstift begonnen, maar die was wat te oranje (tanden leken gelig erbij :x) dus toen heb ik een meer kersenrode aangeschaft. Inmiddels heb ik er ook een roze rode (wat transparante) van mac bij, die is wat subtieler

M'n moeder was erbij en die vond 'm niet mooi helaas, en die draagt wel altijd lippenstift dus neem aan dat het wel klopt :\

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:13

Maar ook zij is jouw zonder lipstick gewent hè..
Het is lastig hoor :)
Je ziet aan mijn lipstick stash wel dat ik besluiteloos ben :=

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:15

Haha := Veel kleurtjes hebben is toch ook veel leuker :D
Moet maar eens wat gaan testen dan :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:58

Dominique, je kunt ook kijken of je een lipstick kunt vinden die niet in 1x heel heftig dekt. Bijvoorbeeld die color boost sticks van bourjois geven met 1 veeg meer een beetje een lipbalm-kleurtje af, maar als je er een paar keer overheen gaat gaan ze meer dekken. Dan kan je misschien sneller wennen aan een knalkleurtje. :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:25

_Nelleke_ schreef:
Dominique, je kunt ook kijken of je een lipstick kunt vinden die niet in 1x heel heftig dekt. Bijvoorbeeld die color boost sticks van bourjois geven met 1 veeg meer een beetje een lipbalm-kleurtje af, maar als je er een paar keer overheen gaat gaan ze meer dekken. Dan kan je misschien sneller wennen aan een knalkleurtje. :)

Dat is een goed idee ja! Even de kruidvat binnenlopen komende week :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:03

Of even bij MAC langs gaan? Dan weet je het meteen zeker :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:07

MAC is meteen zo... zo duur en mooi :') maar zij kunnen wel goed advies geven ja. Wilde er toch al langs gaan voor die foundation :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:15

Ik loop toevallig net de stad in dus even bij MAC langs dan :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:34

Klopt, MAC is duur. Maar hun advies is idd goed en dan weet je het meteen!

Ik ben trouwens op zoek naar een plaatje van een winged eyeliner. Wel geen gewone, maar waar er in de binnenste ooghoek ook een soort krul zit (zowel onder als boven), als iemand snapt wat ik bedoel. Zag dat plaatje ergens in een winkel en zou het nu graag eens namaken maar ik ben bang dat het zonder voorbeeldplaatje wel heel moeilijk wordt. Google maakt me niet echt wijzer, volgens mij gebruik ik niet de juiste termen.. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 14:26

Zit hij hier tussen?
Afbeelding

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:50

Die ik gezien heb leek volgens mij wel op het middelste plaatje van de onderste rij. Het is 'm niet helemaal, maar ik kan er wel wat mee, dank je :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:30

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:27

Ik had me trouwens ook nog even advies laten geven over die foundation. Hij zei dat ik eerst wat moet doen aan m'n droge huid want anders ziet het niet uit ivm met schilfertjes e.d. Hij raadde een vette crème en een serum aan. Hebben jullie aanraders hiervoor?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:30

Ik kom weer even binnen vallen. Al een poosje niet meer geweest i.v.m. verhuizing. Nu heb ik een vraag voor de creatievelingen onder ons.
Ik borg mijn make-up altijd op in een Godmorgon opberger van Ikea. Nu ben ik laatst dus verhuisd en is het de bedoeling dat mijn make-up in een kastje komt te staan. Helaas past de Godmorgon hier niet in en moet ik dus iets anders gaan verzinnen. Iemand een idee? Het is een kastje van zo'n 28cm breed.

En hoe hebben jullie al je make-up (en nagellak) opgeborgen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:33

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:43

Daar passen helaas mijn oogschaduw doosjes niet in. Ik heb al wel een ouderwets uitziend flesje gekocht, gevuld met steentjes en daar staan mijn kwasten in.
Momenteel ligt alles in twee mandjes, maar ik vind dit een beetje rommelig (lipgloss, mascara en oogpotlood ligt allemaal door elkaar dus dat is steeds graven). Maar Action is wel een goed idee, daar ga ik eens kijken, thanks.
Heeft de Kruidvat die opbergers nog? Ik heb gister even gekeken maar kon ze niet vinden.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:47

mlc schreef:
Ik kom weer even binnen vallen. Al een poosje niet meer geweest i.v.m. verhuizing. Nu heb ik een vraag voor de creatievelingen onder ons.
Ik borg mijn make-up altijd op in een Godmorgon opberger van Ikea. Nu ben ik laatst dus verhuisd en is het de bedoeling dat mijn make-up in een kastje komt te staan. Helaas past de Godmorgon hier niet in en moet ik dus iets anders gaan verzinnen. Iemand een idee? Het is een kastje van zo'n 28cm breed.

En hoe hebben jullie al je make-up (en nagellak) opgeborgen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik zal je zo even enkele foto's tonen :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:52

Ik gebruik van die plastic bakjes die je normaal gebruikt om eten in te bewaren :+ (van de Action) M'n 2 grotere paletten kunnen daar helaas niet in en die heb ik in een mandje van IKEA zitten, net als al m'n nagellak. M'n kwasten bewaar ik voorlopig in 2 lege confituurpotten maar wil daar ook eens wat beters voor zoeken. Ik lees even mee voor betere tips want mijn opbergsysteem is dus ook niet om over naar huis te schrijven _O- Al ziet het er best wel netjes uit. Ik kan ev. ook wel een foto maken.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:57

Foto's zijn zeer welkom, altijd goed voor inspiratie.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:14

Als je even de zoekfunctie hier gebruikt vind je als t goed is mijn kast(je) :)
Maar die is te breed

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:12

Hoi bokkers!

Morgen krijg ik mijn wimperextensions... Ik ben reuze benieuwd.

Wat raden jullie aan: de c krul of de d krul?

En welke make up remover en mascara gebruiken jullie. Het moet toch speciaal spul zijn? Kan ik wel gewoon oogpotlood gebruiken op mijn waterlijn van mijn onderwimpers? Dan kan ik namelijk ervoor nog inkopen gaan doen haha.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:13

http://www.plaatjesdump.nl/upload/0b750 ... 889268.jpg

Hier dan de beloofde foto. Dit is een gedeelte van mijn make up (paletten zitten er niet bij en ik heb laatst ook wat nieuwe aankoopjes gedaan die er nog niet bij liggen). Ziet er zo wel rommeliger uit dan in het echt vind ik _O- Dat ene bakje linksboven is rommeliger omdat dat gewoon alle spullen zijn die ik zelden tot nooit gebruik. Ben van plan die ergens anders in te leggen zodat ik wat meer plaats heb. Heb namelijk een grote bestelling klaar staan bij boozyshop.nl :D (moet wel nog bestellen, heb alleen m'n lijstje al gemaakt)

Sorry, geen ervaring met wimperextensions!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:01

Mooi ingedeeld! Wat voor Nars heb je daar liggen? :D :D En wat heb je besteld bij Boozyshop?
Ik heb ook even foto's gemaakt, vind het zelf ook altijd leuk om andermans stash te zien. :))
Afbeelding
Ik heb niet echt ruimte voor uitbreiding in mijn stash. :+ Heb ook dingen die ik bijna nooit gerbuik er niet in en nog een palette van Urban Decay dat te groot is wat ergens anders ligt. Het bakje is van Ikea, maar eigenlijk wil ik iets hebben wat net zo breed is als mijn la. :P
Hele la
Nagellek (staat in het kastje)
Hele make-up kastje
Kwasten
Huidverzorging heb ik boven de wasbak en in het kastje heb ik nog manden met bodylotions enzo en haarspray en andere dingen die ik niet dagelijks gebruik.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:05

Inderdaad fijn om naar te kijken :D Leuke stash heb je! :)

De Nars producten die ik heb zijn de beroemde Albatross en de blush in Deep throat (wat een prachtige blush is dat zeg <3 ).

Bij Boozyshop heb ik uiteindelijk een blushpalette, face form palette, een bronzer/highlighter, een gewone blush en een lipstick palette van Sleek besteld. En dan nog een concealer en een brow kitje. Ik had eerst nog 2 oogschaduwpaletten van Sleek extra maar omdat ik van plan ben nog een 88 palette elders te bestellen heb ik die er weer uit gehaald. Uiteindelijk vond ik m'n bestelling zo ook wel groot genoeg :P

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:15

Hallo iedereen :)
Sorry dat ik hier binnen val , maar ik heb een vraag en ik dacht dat jullie mij mss wel zouden kunnen helpen.
Ik zou graag een palette bestellen op de sephora site. Echter heb ik nog nooit iets in een sephora winkel gekocht , en heb ik dus ook geen sephora-kaart. Telkens wanneer ik mijn palette wil afrekenen vragen ze naar mijn gebruikersnaam en ww. Dit heb ik ook nog niet . Als ik een account wil aanmaken vragen ze telkens naar de sephora-kaart maar die heb ik dus niet. Kan iemand mij helpen met wat ik fout doe ?

Alvast bedankt ! :)