Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Weegschaal is verstopt en ik heb me nu alweer 2 weken niet gewogen. Moet zeggen dat dat wel een verademing is. Ben toch wat minder met die kilo's bezig, maar meer met het sporten en gezond eten.
en nog niet moe. Echt, ik vond dat zo geweldig. Heb zomaar ruim 2 km achter elkaar kunnen joggen. Had ik paar weken geleden nog niet kunnen denken. En was ook lekker voldaan toen ik weer thuiskwam. Daarvoor trouwens nog naar de sportschool geweest, ging ook al lekker. En later op de avond nog paard wezen wassen.
Let jij wel op je rustdagen? Ik heb altijd begrepen dat je bij hardlopen minstens 1 dag moet rusten tussendoor, ivm de belasting van je knieen, enkels, enz..

) qua hardlopen, je spieren, pezen en alles zijn niet gewend aan hardlopen, daarom ook altijd een opbouwschema.. Wat toch een hele andere (zwaardere!) belasting is dan paardrijden, wandelen, fitness, enz.Duke schreef:Ja, ik weet 't, maar is beetje raar gekomen.
Ik wilde 2 keer per week gaan hardlopen. Had dus schema ingevuld op MyAsics.nl en had 4 keuzedagen ingevuld. Ik dacht dat je dat dan nog wel kon aangeven, maar hij plande gelijk dus 4 keer hardlopen in. En aangezien ik nogal fanatiek ben als ik ergens aan begin, ben ik dat maar gaan volhouden. Dus zit ik een paar keer achter elkaar. Maar ik ga nog maar zo kort (15 minuutjes), dat ik me niet kan voorstellen dat dat nu zoveel uitmaakt. Pas als ik op een half uur hardlopen zit, wil ik naar 2 keer per week gaan.
. Je logica klopt niet helemaal... je kan veel beter nu telkens een rustdag invoegen, en vanaf dat je je basisconditie hebt en je lichaam is aangepast op het lopen kan je wel eens twee dagen achter elkaar gaan. Punt is dat nu je lichaam veel meer tijd nodig heeft om te herstellen. Als je al enkele maanden aan het lopen bent, heeft je lichaam niet meer zoveel tijd nodig om te recupereren.. Van een kwartiertje lopen als startende loper heeft je lichaam veel meer last, dan van drie kwartier lopen als je al een jaar aan het lopen bent. 
) en dan weer terugfietsen.

en ben bang voor naalden!!
Echt druk weekend en het wordt echt super warm! Arme ik:P

annika_s schreef:O gaaf! Dat lijkt me echt een keer leuk om te doen
It's a way of life!
Dat doe je niet voor 'een keer'.
Nee, zonder gekheid, je kan op verschillende westernmaneges proeflessen nemen om eens kennis te maken met de western. 
Niet aan mij besteed.

Ik heb het een paar keer gedaan, moest erg wennen want ben dat echt niet gewend.