Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik zit nu op de 3e keer 0,5 Ozempic. Het gaat echt hard, ongeveer een kilo per weekHet moet dus niet harder, ik merk dat ik nu al echt weinig eet.
Zijn er meer mensen die niet de stap naar 1,0 Ozempic hebben gezet, maar die zijn blijven hangen op 0,5?
Berdien schreef:Ik viel met de 0,25 ook al zeker afMerkte ook direct verschil. Nu met 0,5 is de eetlust nog meer weg, ontbijt sla ik grotendeels over
of een klein beetje yoghurt.
Goed om te lezen dat er meer niet naar de 1,0 zijn gegaan! Dat is me, gebaseerd op de ervaring met 0,5 echt te heftig. Dan gaat het afvallen te hard, dat kan m’n vel niet bijbenen
kr1985 schreef:ik heb sinds vandaag ook weer een mijlpaal bereikt! ik woog 79,9 kilo (1.65) en sinds vanochtend weeg ik 69,5 kilo..
zo blij mee!
ik zou het liefst 60 kilo willen maar ik denk realistischer gezien dat 65 kilo beter is en meer haalbaar. In het begin viel ik 1,3 kilo per week af en heb ik ook soms een week stil gestaan. het gaat nu meer per halve kilo of grammen maar er zit nog steeds een dalende lijn in. Ik zit nog steeds op 0.4 alweer 5 weken en ik denk niet dat ik verder wil ophogen.
Ik spuit op zondag avond en nog steeds ben ik van zondag op maandagnacht misselijk en maandag over dag ook nog, dus genoeg bijwerkingen die ik niet versterkt wil hebben.
Ik ga over 3 weken op vakantie, spuit nog 1 keer voor de vakantie en dan die week is het ok en de week erop heb ik dan niks maar wil ook niet reizen met zo'n spuit op de luchthaven enzo.
al met al nog steeds zo blij met deze keuze en hoe lekker ik letterlijk in mijn vel zit.
Sanne1977 schreef:Ik ben vanaf gisteren begonnen met gezond eten en mijn calorieën beperken. Ik zit nu op 1500 calorieën. Omdat de ozempic nog helemaal niks doet, vind ik het lastig! Niet gek want anders zou ik ook geen hulpmiddel als ozempic nodig hebben. Maar veel honger en veel trek in chips met dit weer.
Ik hoop snel het gevoel te ervaren van wat sneller vol en minder trek in snaai,