Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb al 2 namen gekregen, daar moet ik even naar kijken en als ik dan een keuze gemaakt heb dan gaat zij dat regelen. 
Weet nu dat ze soms een beetje anders overkomt dan ze het bedoelt. En verder is ze gewoon aardig en neemt ze duidelijk m'n problemen serieus. Dus hartstikke tevreden nu.

En dan baal ik daarna van mezelf.
Eerst op en afstappen geoefend op de hometrainer en toen dat ging op de parkeerplaats 2 rondjes gefietst terwijl zij mee renden. Volgende keer wss de straat op en dan gewoon met 1 ergotherapeut. Moest wel over alles nadenken, welke voet eerst met opstappen en afstappen etc. En ik kijk constant naar m'n voeten, ook niet handig.
Hakverhoging helpt iig al ontzettend. Daardoor loop ik weer op m'n hele voet en op de pijn na, loopt deze evo ook gewoon heel fijn.
Daphne__ schreef:We hebben het ook weer gehad over de spasmes, want die had ik vandaag weer bij de fysio. PA zei dat ze dat helemaal niet passend vind bij waar de Neuroloog eerder aan dacht, vooral omdat ik dat nog niet had toen ik bij Vogellanden begon.

De grote beweging doe ik bewust, maar m'n spieren bewegen daarna nog even na. En dan m'n bovenbeen, binnen en buitenkant onderbeen en onder m'n voet.. En tussendoor buigen m'n tenen, blijven even in die houding, ontspannen dan weer en dat meerdere keren.
Heel blij mee. Gisteravond naar de bioscoop geweest en heb hem geen 1 keer los moeten doen door pijn. Super blij mee.