Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Ik wil me hier ook graag meldenBen begonnen met hardlopen met Evy. Dat heb ik al eerder gedaan tijdens mijn studie, maar toen gestopt. Wil het nu weer graag oppakken. Het doel is vooral om lekker (samen met de hond) te bewegen en om nog 2 á 3 zwangerschapskilo's te verliezen. Ben nu vier maanden postpartum dus wil vooral langzaam opbouwen. Uiteindelijk is het doel vooral om tijdens de pauzes op thuiswerkdagen even een halfuurtje te kunnen lopen. Denk dat ik met alles tussen de 5-10km kunnen lopen tevreden ben
Heb vooralsnog weinig te delen, dus zal vooral meelezen om tips te lezen
Heb echt onwijs respect voor wat jullie doen en kunnen!
Winged schreef:996981 schreef:Ik wil me hier ook graag meldenBen begonnen met hardlopen met Evy. Dat heb ik al eerder gedaan tijdens mijn studie, maar toen gestopt. Wil het nu weer graag oppakken. Het doel is vooral om lekker (samen met de hond) te bewegen en om nog 2 á 3 zwangerschapskilo's te verliezen. Ben nu vier maanden postpartum dus wil vooral langzaam opbouwen. Uiteindelijk is het doel vooral om tijdens de pauzes op thuiswerkdagen even een halfuurtje te kunnen lopen. Denk dat ik met alles tussen de 5-10km kunnen lopen tevreden ben
Heb vooralsnog weinig te delen, dus zal vooral meelezen om tips te lezen
Heb echt onwijs respect voor wat jullie doen en kunnen!
Meelezer: via waar luister jij naar de evy? Ik probeer hem overal vandaan te plukken voor de vent.. Maar zonder resultaat.
/meelezer duikt weer in de hardloopschoenen voor een intervalletje