Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Charlotte446 schreef:Te achterlijk Marlis...
Mijn vader is iets van 2-3 jaar geleden toen hij de tuin bij de buren inliep door een hond gebeten. Die hond had ook al anderen gebeten hoorden we achteraf. Contact gehad met een hoop instanties (politie, dierenbescherming etc) en de mensen zijn niet bekeurd oid, hoefden niet voor de medische kosten op te draaien en de hond loopt nog steeds rond. Hopelijk valt het dus mee voor je Marlis.
Gnome schreef:Je hond deed precies waar ie voor is.. Je huis beschermen tegen indringers. Vind het echt ronduit asociaal dat ie gewoon je huis in loopt. Hoeft iemand hier echt niet te doen maargoed dat is misschien de randstad mentaliteit waar ze je voor minder neersteken
Hier de 8k ontvangen inmiddels.
[ [url=m/KljKwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
linda2008 schreef:Ik bedoelde het niet vervelendKiwi, dat klopt, maar de een is nou eenmaal angstiger voor de bevalling dan de ander...
mriek1990 schreef:Balen! Misschien zelf nog Spinning Babies proberen? Ik ben juist bang dat die van ons naar stuit draaitWij hadden vandaag weer controle bij de verloskundige en helaas ligt Ted nog steeds in stuit.Was even een flinke domper. Wordt deze week contact met ons opgenomen wanneer we naar het ziekenhuis kunnen voor een draaipoging vanaf de buitenkant. Zie ik wel tegenop, mede door alle pijnlijke verhalen er ook over. Maar ja aan de andere kant, wat moet dat moet...
Als het alternatief een keizersnede is ga ik toch liever voor de draaipoging!
mriek1990 schreef:Lang verhaal kort: oefeningen om ruimte in je bekken te creëren. https://www.zwangerenportaal.nl/wat-is- ... -bevallingWat is Spinning Babies? De verloskundige zei dat ik er zelf niks aan kon doen.
mriek1990 schreef:De Hannalil in grijs. Heel basic inbetween gordijn. Buiten komt een rolluik te hangen om te kunnen verduisteren en tegen kou / warmte.Phoej kan me voorstellen dat je doodmoe was na de IKEA. Welke gordijnen zijn het geworden?
Kiwipitje schreef:Lang verhaal kort: oefeningen om ruimte in je bekken te creëren. https://www.zwangerenportaal.nl/wat-is- ... -bevallingmriek1990 schreef:Wat is Spinning Babies? De verloskundige zei dat ik er zelf niks aan kon doen.
linda2008 schreef:Charlotte446 schreef:Melanie, dat zou ik me ook niet voor kunnen stellen maat 44, ik vind maat 50 al inimini
Sorry wellicht een beetje ordinair maar mijn gedachte was anders…
Totdat ik bedenk dat het er “dooronder” uit moet, dan vind ik 44 ineens al enorm groot