Ik schuit vanmorgen in vergelijking met gister ineens 500 gram omhoog
Lekker schommelen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lekker schommelen.
Yonker schreef:Ik schommel ook ontzettend... en dan in de range van 2 kg zelfs. Ik denk dat ik voorlopig heel even niet op de weegschaal ga want ik word hier idd niet vrolijk van.
Gewoon even paar weken goed eten maar pas over 2 weken op de weegschaal

Hoop dat je goed geholpen gaat worden.
Personal trainer vond het niet heel interessant dat zei die al vooraf, gewoon ook om mij gerust te stellen gok ik haha. Nu dit ingesteld is kan ook meer met een doel naar de sportschool dus dat is fijn. En eerste doel voor mij is pijnloos door het leven... of eigenlijk zou ik al heeeeeeeel blij zijn als ik pijnloze nachten heb, die zijn momenteel echt een hel namelijk. Eten gaat opzich wel goed, op uit eten na dit weekend 2 keer
Ik weet hoe confronterend het kan zijn, maar het geeft je wel een goed uitgangspunt om verder te gaan. Zet m op!!
Zo ontzettend irritant, ik probeer er niet teveel waarde aan te hechten want ik wil ook gewoon weten wat m'n gewicht doet maar ik blijf het bizar vinden hoeveel verschil daar tussen kan zitten
Hopelijk zakt ie binnenkort weer.
Zertab schreef:Ik vind het sowieso knap als mensen sporten haha. Ik heb daar na werk gewoon geen energie meer voor... En ik studeer ook nog erbij, dus weekenden gaan vaak uit naar studie en vrienden zien