Veel succes vandaag met je tentamen! En geniet daarna van je welverdiende rust.
Lekker lijstje had je gisteren!! En zo leuk dat je samen met je vriend kunt gaan sporten.
Kimmie: Goed dat je hier om hulp vraagt

Mara: fulfill heb ik ook wel eens mee in m’n handen gestaan in de supermarkt, dus let me know hoe die bevalt!!
Ik weet niet zo goed waar dat gevoel vandaan komt. Iets ‘slechts’ eten kan me echt langere tijd heel slecht laten voelen. Ook kreeg ik zaterdagavond de opmerking van een nichtje van mijn vriendin dat ik echt gespierde benen en billen heb, en die opmerking triggerde me enorm om gezond te blijven eten

En ik ga helemaal mee in je opmerking dat het zeer onnodig is en niet gezond dus ik ga er aan werken!
Mooie lijst heb je vandaag weer op de planning staan.
__
Gisteren heb ik me weer goed herpakt en ben ik heel tevreden over mijn lijstje!
Als eerste tussendoortje had ik een pannenkoekje die ik bij TheLeann had besteld. Deze was echt zó lekker! Maar denk ik wel eenmalig want bijna 3 euro betalen voor één pannenkoekje gaat me echt veel te ver

Vanavond heb ik trouwens een proefles boksen! Ik vind het echt super spannend en dan vooral de groep waar ik in terecht ga komen waarin ik waarschijnlijk niemand ken

Gisteravond nog gefietst en dat was wel even een drempel over haha. Kon pas om 19:00 uur gaan en het was mega donker. Maar als je dan uiteindelijk onderweg bent en warmgedraaid bent, is het echt weer het fijne gevoel!
O: 200 gram magere kwark, 20 gram havermout, 10 gram proteïnepoeder
T: 150 gram wortel, paprika, nano protein pancake
L: 2 volkorenboterhammen, kalkoenfilet
T: smart bar crunchy
A: gekookte aardappelen, spruitjes, gehaktbal, salade
T: 200 ml magere yoghurt, beschuitje met cottage cheese
B: 1 paard rijden, 60 minuten racefiets