Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikheetesmee schreef:Niet de beste foto want hier had ik echt net de folie er af gehaald vanavond, maar wel enorm blij mee! Eerste gedeelte van mijn old school door muziek geïnspireerde leg piece staat er op! Zo’n 6,5 uur mogen liggen vandaag waarvan gelukkig alleen het laatste uur een beetje pijnlijk begon te worden. Hij staat er echt super strak op, al lijkt dat door de zwelling en door het feit dat er op de foto her en der uitgeveegde inkt zit niet zo.
Hij is gezet door Manuel Moreno, als gast artiest bij the wizard of ink.
Sorry voor de onderbroek foto trouwens![]()
[ [url=m/un2fsU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aranel schreef:Ik kom even binnen vallen als het mag!
Wie weet heeft 1 van jullie DE tip. Ik heb nu al 4 keer naar Mandy Denise in Den Haag gemaild tijdens haar inboek rondes, maar steeds vis ik achter het net![]()
Ik wil dus eens verder gaan kijken naar andere tatoeëerders die ongeveer dezelfde stijl als Mandy Denise hebben. Dat ze in dezelfde lichte en vrouwelijke stijl werken is wel echt een vereiste, want ik wil de tattoo die ik al van haar heb (bloem) laten uitbreiden en dat moet wel passen natuurlijk.
Aranel schreef:Ik kom even binnen vallen als het mag!
Wie weet heeft 1 van jullie DE tip. Ik heb nu al 4 keer naar Mandy Denise in Den Haag gemaild tijdens haar inboek rondes, maar steeds vis ik achter het net![]()
Ik wil dus eens verder gaan kijken naar andere tatoeëerders die ongeveer dezelfde stijl als Mandy Denise hebben. Dat ze in dezelfde lichte en vrouwelijke stijl werken is wel echt een vereiste, want ik wil de tattoo die ik al van haar heb (bloem) laten uitbreiden en dat moet wel passen natuurlijk.
Mijkee_ schreef:Ik mag volgende week naar Victoria van the Tattoo Garden! Vind heel spannend.
Mijn zus gaat mee, wel zo prettig met auto rijden (komen vanuit Groningen). Alleen zij zou niet meer naar binnen mogen, nu heeft zij geregeld dat zij om dezelfde tijd zelf een tattoo kan laten zetten daar, dus extra gezellig!